HDD cage weghalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Berichten
155
Hallo mensen, ik zit met een klein probleempje.

Dus binnenkort wil ik een nieuwe GPU halen, een 960 4 GB of een R9 380 4 GB. Maar ik heb een HDD cage dus kan er geen grote GPU in. Ik heb niet veel verstand van cases, of ik kan een kleine GTX 960 4 GB van EVGA halen of een Sapphire R9 380X 4 GB, maar die 380x is wel groter..

Iemand enig idee of ik bij mijn case (Coolermaster Elite 344) de HDD cage kan weghalen en de HDD ergens anders neer kan zetten? Als ik mijn HDD cage zou kunnen weghalen dan zal de R9 380X goed passen.

Ik heb er nog een foto bijgedaan zodat je ziet hoe maar net mijn 750 Ti erin past en zie je dat mijn HDD cage in de weg staat...IMG_20150613_124959.jpg (negeer dat de gpu gebogen is, is nu opgelost, is al een foto van een tijdje oud)

Op de coolermaster site, staat er: "WITHOUT CAGE: 37 CM cards".

link:

http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/elite-344-usb3/
 
Tis de 2e hdd case, kun je de schijf nog bovenin kwijt?
Of schaf een midikast erbij aan.
 
Tis de 2e hdd case, kun je de schijf nog bovenin kwijt?
Of schaf een midikast erbij aan.

geen idee, ik wil liever de case behouden die ik nu heb. volgens de coolermaster site gaat het maar ik weet niet of het ook bij mijn case is dan (pc is gebouwd door vriend 3 jaar geleden), later andere gpu erin gezet
 
Dat is geen antwoord op de vraag of de 1e hdd case nog ruimte heeft voor de schijf of schijven, die zit onder de DVD/CD rack en boven de 2e hdd rack, die heeft ruimte voor 2 HDD's.
 
Eventueel kun je de 2e case ook inkorten denk ik. Zit met popnagels aan de 1e case vast. Alleen vantevoren inschatten of de HD dan nog trillingsvrij genoeg hangt. En voordat je iets dergelijks doet de hele kast leeg halen. Want bij het werken met metaal komen metaaldeeltjes vrij en die kunnen kortsluiting veroorzaken.
 
2e hdd case zit gewoon met schroeven vast, die losdraaien en je schuift hem er gewoon uit, zal wel alles eruit moeten, zie manual.
 
Oh bedankt iedereen, jullie zijn mijn helden. Kan ik me toch een R9 380X halen ;).

Maar ik kan opzich de harde schijf in die kleinere cage zetten toch (die onder de dvd drive)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan