Advies windows 10 beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Hallo Allemaal,

Ik gebruik sinds kort Windows 10 home,
Ik zou graag advies willen omtrent de beveiliging voor internet, spyware en dat soort zaken.
Ik gebruik als virusbeveiliging de Ziggo basis, wat heb ik daarnaast nog nodig voor een goeie beveiliging?
ik doe overigs geen bankzaken online, alleen mailen via imap Ziggo, en internet gebruik, Skype.

Alvast bedankt voor de adviezen.
Groet Rene
 
Klinkt misschien heel flauw maar ik bedoel het goed, gewoon zelf goed opletten.
 
Manamana, bedankt voor je links, ik zal het eens door lezen.

Terrarabo, wat je zegt klinkt helemaal niet flauw, want je hebt helemaal gelijk. Zomaar iets doen zonder erbij te na denken dan vraag je om problemen.

Maar mij om gaat is dat de Ziggo basis niet alles doen, zoals mail in/uitgaande scannen en er zit geen tool in voor spyware en internetbeveiling.
 
Heb hier de free AVG en de windows firewall, nooit ergens last van.

Avast free b.v. heeft ook nog een specifieke anti-malware.

De beste anti vanallesennogwat zit idd voor de monitor.
 
Ik heb zelf gewoon Defender en ooit eens Malwarebytes geïnstalleerd maar die slaat nooit aan omdat ik zelf oplet.
 
Ik ga eens kijken naar avast of avg. Windows defendword uitgeschakeld door de beveilig van Ziggo en ik weet niet hoe goed deze is.
 
Ik heb avast free geïnstalleerd alleen verloopt deze over 30 dagen, en anti mal-ware zit er niet in.
 
Ik heb hem via jou link gedownload, en ik voor de free licentie moest ik mijn email adres in geven, dat kan ik jaarlijks doen.
Wat mij betreft is het opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan