Probleem met bridge-CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Plotseling werkt mijn bridge-CD het niet meer op mijn laptop.
Het logo is wel zichtbaar in de directory-boom; als ik de snelkoppeling aanklik, gaat de CD wel draaien, maar het programma start niet op.
Krijg een melding: 'insufficient memory for this operation'??
Heb gisteren wel Java ge-update
 
Laatst bewerkt:
Teneinde vast te stellen of Java de boosdoener is, zou je even systeemherstel naar eergisteren kunnen doen. Werkt het dan weer, dan weet je wat de oorzaak was, dan alleen nog 'even' de oplossing, want die Java update meldt zich geheid weer een dezer dagen.

Even voor mijn beeldvorming zodat ik er niet volledig naast zit : we hebben het toch niet over hardware, maar we hebben het toch over het kaartspel? (Gezien het subforum waarin je de vraag plaatste zou het om hardware gaan en niet om software?)
 
Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,
Bedankt voor je reaktie.
Het gaat over het kaartspel, dat geschreven is in Delphi.
Herinner mij inmiddels een jaar of wat geleden ook al eens zoiets te hebben gehad; is toen, meen ik, opgelost met een software-update.
Moet nu misschien weer ivm Java-update?? Ga ik eerst proberen.
 
Dat zou idd. ongeveer mijn voorstel / antwoord zijn geweest als jij Windows had hersteld naar eergisteren en het probleem zou zijn opgelost.
Concreet is het misschien aan te bevelen even op het forum van het spel rond te neuzen (als er een forum is?) en / of de beheerders van de site te mailen. Jij zal vast niet de enige zijn met het probleem.
Vraag jij trouwens even zelf aan de moderator om je bericht te verplaatsen naar de juiste sectie? Dat doe je door links onderin op 'attendeer moderator' aan te klikken.
 
Vraag verplaatst van cd/dvd recorders naar de spellen sectie.
 
Updaten van door het programma gebruikte software (van Borland) bleek idd de oplossing. :)
Thx.
 
Laatst bewerkt:
Soms zijn problemen simpel op te lossen. Goed dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan