D-Link Dir-880L router houdt internetsnelheid tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0677

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2008
Berichten
6
Ik heb een Glasvezelverbinding 250Mbit/s Up- en Download van Caiway. Het glasvezel modem van Caiway kan geen WiFi signaal uitzenden dus moet er een router tussen. Ik heb de D-Link Dir-880L. Alles aangesloten en er is gelijk verbinding. Echter de verbinding is heel traag. Als ik een speedtest doe komt de snelheid met WiFi uit op 7,8Mbit/s. En als ik mijn PC rechtstreeks met kabel op de router aansluit heb ik precies dezelfde snelheid. Maar als ik mijn PC rechtstreeks aan het glasvezel modem koppel haal ik ineens wel een snelheid van 250Mbit/s. Dus het probleem zit 'm in de router. Ik heb alleen geen idee wat ik zou kunnen doen in de router om dit te veranderen en of het uberhaupt mogelijk is.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je glasvezel modem moet ook een dhcp server aan boord hebben, anders kun je er niet zondermeer een pc op aansluiten.
Dus ik denk dat het probleem in 2 dhcp servers zit.
 
Je glasvezel modem moet ook een dhcp server aan boord hebben, anders kun je er niet zondermeer een pc op aansluiten.
Dus ik denk dat het probleem in 2 dhcp servers zit.

Oke, bedankt voor je reactie. Enig idee of dat opgelost kan worden of is mijn router gewoon niet geschikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan