foutmelding google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien gebruik je nogal wat beveiligingssoftware op je computer.
De meldingen die je laat zien, zijn afkomstig van HitmanPro.Alert. Heb je wanneer je zo'n melding kreeg, ook geklikt op de knop Scan Computer die dan duidelijk in die melding staat? Wat was dan het resultaat van die scan? Werd er malware gevonden?

Naast HitmanPro.Alert gebruik je ook Trusteer Rapport als extra beveiliging. In je eerste afbeelding wordt namelijk rooksdol.dll genoemd en dat is een onderdeel van Trusteer Rapport.
Er zou zomaar een conflict kunnen zijn tussen die twee, waardoor HitmanPro.Alert gaat steigeren. Daar waren in het verleden eerder meldingen over: Beta version is incompatible with Trusteer Rapport. Nu zul jij op dit moment geen beta versie van HitmanPro gebruiken, maar toch... Je kunt ook teveel beveiliging hebben op je computer.
Wat gebeurt er wanneer je Trusteer Rapport verwijdert van je pc? Krijg je daarna nog steeds meldingen van HitmanPro wanneer je Chrome opstart?

Ik ga ervan uit dat jij betaald hebt voor HitmanPro. Dan heb je ook recht op ondersteuning. Klik op deze link: http://www.surfright.nl/nl/support/
Op die pagina klik je op de link Contact opnemen. Dan kun je mailen naar SurfRight, de maker van HitmanPro en je probleem aan hun voorleggen.
Stuur dan zeker de afbeelding uit je eerste bijlage mee.
 
Porrelaar,
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ja, ik heb op Scan Computer geklikt. Er kwam een melding op het scherm van Hitman Pro.
De scan van Hitman Pro leverden het volgende antwoord op.
Bekijk bijlage Hitmanpromelding.pdf

Ik ga je raad opvolgen en Hitman Pro contacten.

grts.,

Henk Sr
 
Prima, Henk Sr! Houd je ons op de hoogte van het resultaat van je contact met HitmanPro? Ben gewoon benieuwd of het inderdaad een conflict is tussen HitmanPro.Alert en Trusteer Rapport.
 
Heb een mailtje met bijlagen naar surfright gestuurd met verzoek om ondersteuning.
Ik houd je op de hoogte.

grts

HenkSr
 
Porrelaar,

Hitman pro heeft gereageerd. Ze vroegen of ik ook Trusteer op de PC omdat daar meerdere problemen zouden zijn geweest.

Het vreemde is echter dat het probleem Chrome enkele dagen geleden plotseling was verdwenen.

grts.,

Henk Sr
 
Bankier je soms bij ING en heb jij Trusteer Rapport geïnstalleerd op aanraden van ING?
Trusteer Rapport dient als beveiliging tegen kwaadaardige software tijdens internetbankieren.
Jij hebt daarnaast ook HitmanPro.Alert geïnstalleerd. Die software doet deels hetzelfde als Trusteer Rapport. En wanneer die twee programma's tegelijkertijd actief zijn, kunnen ze met elkaar in conflict raken. Het ene programma ziet dan het andere programma als een bedreiging.
Surfright is dus op de hoogte van die problemen. Dat was 4 jaar geleden al zo en blijkbaar is er nog weinig veranderd.

Je schrijft dat het probleem zich sinds enkele dagen niet meer voordoet bij Chrome. Dan kun je gewoon beide programma's blijven gebruiken als jij dat wilt.
Komt het probleem terug, dan zou je kunnen overwegen om een van beide programma's te verwijderen van je pc. Ik zou dan Trusteer Rapport verwijderen en HitmanPro.Alert houden, omdat dat laatste programma ook bescherming biedt tegen ransomware, iets wat de laatste tijd helaas steeds meer voorkomt.
 
probleem Chrome Trusteeren

Hallo Porrelaar en Manamana,

Het probleem met de foutmelding en blokkade van Chrome kwam terug.
Ik heb Trusteer verwijderd, waarna het probleem was opgelost.

grs.,

Henk Sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan