Windows live Mail verwijdert mijn email bericht zogezegd als spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Deze morgen bij het openen van mijn Windows Live Mail zie ik nog juist dat WLM een bericht verwijderd naar de map Spam waarna er een venster tevoorschijn komt dat meldt dat WLM dit bericht ( email van Travelbird ) verdacht vindt . Raadpleeg regelmatig de map Spam .
Nu heb ik in mijn WLM geen map Spam wel een map Ongewenste mail maar daar vind ik die mail van Travelbird niet in terug .
Hoe kan ik dit oplossen ? Mijn mails van Travelbird zijn tot nu toe probleemloos in mijn Postvak terecht gekomen .
 
Daar was ik ook al terecht gekomen maar alles leek mij daar normaal . Maar eigenlijk zou ik willen weten waar die mail van Travelbird , die WLM verwijdert heeft , zich bevindt .
Een map Spam heb ik niet en in mijn map Ongewenste mail zit die mail ook niet .
 
Je spamfilter zal hem (Die mail, die hij dus als spam ziet) wel direct weggooien zonder dat je deze ziet.

Als je travelbird vertrouwd dan.

Klik met rechts op het e-mailbericht en kies Ongewenste e-mail, Afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders (via de blauwe knop op het lint, Opties, Beveiligingsopties, tabblad Veilige afzenders kunnen de instellingen van het filter worden aangepast).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan