een web pagina opslaan in win10 (gebruiksaanwijzing)

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forum leden.
Ik heb een gebruiksaanwijzing op internet gevonden van OsmAnd , nu wil ik deze opslaan op mijn harde schijf voor later uit te printen Maar hoe doe ik dat.
Ik heb geprobeerd deze te kopieren naar word maar dat gaat helemaal fout ,Dan staat er de helft maar op of alleen delen er van .
Zou het ook mogenlijk zijn deze als een pdf op te slaan Maar ik zie nergens bij EDGE staan waar ik moet zijn op deze gehele gebruiksaanwijzing op te slaan
Wie kan mij een antwoord daar op geven ??
e de waele
 
Het zou wel fijn zijn als je de exacte link naar die handleiding plaatste, dan kunnen we ook even kijken wat er aan de hand is. Nu is het een beetje koffiedik kijken.
 
In Edge kan dat in ieder geval via de print optie. Als je een PDF printer hebt geïnstalleerd kan je dan die printer kiezen en wordt er een PDF voor je gemaakt.
Print.jpg
 
Selecteer met de muis de 1e positie, scroll naar beneden totdat je alles geselecteerd hebt, klik rechts en kies voor kopiëren, plak het in Word.
 
OK het plakken lukt ook wel maar, alles staat door elkaar en soms staat de helft van een pagina er maar op kan dit een instelling zijn van word ??
e de waele
 
Vergeet dat kopiëren en plakken maar (gaat hier ook rommelig), de oplossing die edmoor aandroeg is veel beter / handiger / praktischer. Zorg ervoor dat je bijv. Adobe op je machine hebt staan en als je dan in het printermenu kiest voor opslaan naar .pdf dan komt het helemaal goed.
 
De betreffende PDF staat zelfs al klaar in #6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan