bericht verwijderen / android toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
255
Steeds als ik het scherm ontgrendel zie ik dat er een bericht is. Zodra ik de app open, staat er "geen conversaties". Bovenin in de balk staat helemaal rechts een 1... met behulp van de zoekfunktie vind ik inderdaad het bericht (1 resultaat voor...). Mijn vraag is nu hoe kan ik deze verwijderen? De knop instelling geeft verder geen menu, klik ik op het bericht dan verwacht het dat ik een reactie wil sturen, de knop instellingen geeft dan wel een menu maar kan daarmee alleen mijn reactie weggooien.
Ik heb een alcatel one touch pop s3(5050x) met Android 4.3 (Jelly Bean), app standaard meegeleverd "Berichten".

Wie heeft een idee?

Alvast dank,
Frans
 
Bedankt voor je reactie.
Uw suggestie heeft echter geen effect op die "1" zowel rechts boven in de balk blijft het staan en ook op het icoontje blijft een 1.
 
Ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet...het lijkt nu weer normaal.
 
Nog beter opgelost. Dank je wel. Groetje van mij.:thumb:
 
op verzoek heropend i.v.m. een oplossing
 
betere oplossing

Vinger op het icoontje van het bericht houden...er verschijnt dan een prullenbak bovenin en bij het icoontje van het bericht een vinkje. Klik op de prullenbak en het bericht wordt verwijderd...wist ik eerder niet... De optie link staat gelijk onder bericht selecteren, vermoedelijk had ik die aangeklikt waardoor het bericht verdwijnt in de "inbox" en verplaatst wordt naar de "desktop".
 
Laatst bewerkt:
Na de aanvulling van TS is het topic weer gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan