Hoe verander ik mijn wifi wachtwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeniizGaming75

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2016
Berichten
5
Hoi,
Ik heb een vraag zoals je aan de titel ziet weet ik niet hoe ik mijn wifi wachtwoord kan veranderen, want bij de vorige provider (ziggo) kon ik via mijn ip adress inloggen op internet. Daar stond ook wachtwoord veranderen, maar nu zit ik op een andere provider en heb een standaard router van tele2 maar nu weet ik niet hoe ik mijn wifi wachtwoord kan veranderen. Ik log weer in met mijn ip maar op deze staat geen wachtwoord veranderen. Wat kan ik doen om mijn wifi wachtwoord te kunnen veranderen?

Groetjes,
Deniz
 
Laatst bewerkt:
Zoals in Stap 7 te lezen is zou je het wachtwoord op de daar beschreven wijze moeten kunnen veranderen, Klik
 
Oké, duidelijk. Als je de diverse tabblaadjes van jouw router doorakkert, kom je dan nergens iets tegen waar de beveiliging / wachtwoorden kunnen worden geregeld? M.i. moet je 'ergens' in de buurt van een onderwerp als bijv. Wlan, de WEP / WPA etc. kunnen veranderen en dan zit je aardig in de buurt van de mogelijkheid om je wachtwoord te veranderen.

Ik heb even bij Tele2 rondgeneusd en ben erachter gekomen dat meer mensen met het probleem zitten. Ook andere mensen constateren dat de op de site van Tele2 staande handleiding / schermpjes niet overeenkomen met de menustructuur van hun router. Misschien helpt dit je op weg?

En wie weet, misschien leest er wel een Tele2 klant mee die dezelfde router heeft als die jij hebt en weet waar het 'verstopt' zit.

btw. je startte op 18 april een andere vraag. Je hebt daarin niet (meer) teruggereageerd?
 
Laatst bewerkt:
Dan denk ik dat je het snelste de oplossing verkrijgt door even Tele2 te bellen, want ik kan helaas hiervandaan de menuutjes van jouw router niet inschatten.
 
Misschien nog : zie je ergens in het menu een "toolbox" of zo? Zo ja, kijk daar dan eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan