youtube mp3 downloads.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Ik heb problemen met het afspelen van mp3 bestanden die ik heb gedownload van youtube. Heb er aiff bestanden van gemaakt maar dat hielp ook niet.Doe ik wellicht iets fout. Kan iemand mij hierover iets meer vertellen. Ik heb een nieuwe samsung dvd, cd afspeler.
m.vr gr Ton Magielse.
 
Waarom maak je er aiff bestanden van en hou je ze niet gewoon als MP3?
 
Hallo Ton,
Wanneer dat alleen niet lukt als ze van YouTube gemaakt zijn, dan zal je een ander programma moeten gebruiken om ze te maken. Het lukt lang niet alle diensten om de video's succesvol te converteren en dan is er soms ook kwaliteitsverlies. Ik heb wel eens de add-on Video DownloadHelper voor Firefox gebruikt. Dat is een heel bekende en deze toont een ronddraaiend icoon wanneer er iets op de pagina kan worden gedownload.
 
Waar gaat het precies mis, heb je die MP3's ook proberen af te spelen voordat je ze op CD zet, gaat dat goed?

Misschien is het een 'gevalletje verschillende samplerates' en gaat je brand- of afspeelsoftware hierdoor zeuren.
Samplerate is zeg maar de 'digitale snelheid', niet alle Youtubes hebben dezelfde samplerate.
Om daar achter te komen kijk je in de eigenschappen van een mp3 of filmbestand (via de R. muis) of gebruik je software zoals 'Mediainfo' (gratis).
Samplerates worden genoteerd in kHz (kilo Hertz). Kijk of je verschillen ziet tussen nummers die het wel, en het niet doen..

https://mediaarea.net/en/MediaInfo/Download
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan