Garmin Express weigert update op Desktop met Windows 7 home 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Missing  ExpressInstaller.msi - 2e bijlage.jpgGarmin Express weigert update van 4.1.16.0 naar 4.1.19.0 op mijn Desktop met Windows 7 home, 64 bit
Zie de bijlagen, waarop meldingen bij verschillende pogingen.Missing  ExpressInstaller.msi.jpg

Punt is dat ik via configuratiescherm, progr. verwijderen Garmin Express niet daadwerkelijk kan DE-installeren,
slechts de naam verdwijnt uit het overzicht.
Overal al gezocht naar hoe dit toch kan, of heeft iemand wellicht een oplossing voor het updaten ?

NB : Op mijn laptop met windows 10, home 32 bit werkt het overigens zonder problemen. Merkwaardig,
of juist niet; betekent dit wellicht de Desktop ook upgraden naar Windows 10 ?
 
Die info had ik al. Maar we zoeken verder. Bedankt.
 
Ik heb nu van Garmin een stappenplan ontvangen, om dit probleem op te lossen.
Ik ga aan de slag er mee. Als dit niet helpt, kan ik de FixIt van Microsoft gebruiken.

Je hoort nog !
 
Het stappenplan van Garmin zelf leverde niets op,
maar wel de FixIt van Microsoft. PERFECT en bedankt voor de tip ;-)
 
Hallo yari. Wat leuk dat het is gelukt. En weer heel graag gedaan. Groet manamana. ;)
 
Hier hoe e.e.a. met FixIt is opgelost (wellicht voor deelgenoten)

Bij het installeren van Garmin Express versie 4.1.19.0 kreeg ik aanvankelijk, halverwege,
de errormelding m.b.t. ‘Expressinstaller.msi’
1. FixIt gerund en gekozen voor herstel van een installatie.
Daarbij volgt op enig moment een overzicht van programma’s die mogelijk het probleem kunnen zijn.
In dat overzicht zag ik het bestand Garmin Express staan en die heb ik laten herstellen;
2. Wederom Garmin Express versie 4.1.19.0 gerund. De install kwam een stuk verder in het proces
en bleef toen steken op een errormelding m.b.t. Garmintray.msi
Opnieuw FixIt gerund, herstel installatie; en in het volgende overzicht stond Garmintray.msi
dat ik heb lten herstellen;
3. Weer Garmin Express versie 4.1.19.0 gerund en de install lukte bijna; hij bleef steken op
de errormelding m.b.t. ‘ElevatedInstallerInstaller.msi’
Opnieuw FixIt gerund en in het volgende overzicht het bestand ‘ElevatedInstallerInstaller.msi’
laten herstellen. Tenslotte het wonder, de install van Garmin Express versie 4.1.19.0 lukte volledig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan