Spyware error code: S1L457 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
470
Beste,

Heden middag kreeg ik een vraag van een goede bekende van mij welke haar laptop ineens een blauw scherm vertoonde met een popup melding en een melding contact op te nemen met customer supportnummer: 0-800-022-7544. Ze heeft het betreffende nummer niet gebeld maar mij meteen ingeseind en haar laoptop uit gezet.
Nu heb ik via de volgende link een mogelijkheid gevonden om deze spyware te verwijderen: https://malwaretips.com/blogs/remove-error-code-s1l457-virus/
Heeft iemand ervaring met deze spyware en hoe deze te verwijderen? Ik twijfel aan bovengenoemde verwijdermethode aangezien er veel applicaties gedraaid moeten worden.

Bijgevoegd zien jullie een screencopy van het scherm wat op de laptop verscheen.

Alvast bedankt voor jullie reactie \ advies.

Mvrgr. Mark
 

Bijlagen

  • IMG-20160428-WA0000.jpg
    IMG-20160428-WA0000.jpg
    100,6 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Die tips van Malwaretips zijn prima en waarschijnlijk nodig. Je kunt proberen minder stappen uit te voeren, maar dan loop je het risico dat niet alles is verwijderd en de ellende weer van voren af aan begint.

Als je de mogelijkheid hebt. Koppel dan de besmette schijf tijdelijk aan je eigen systeem en laat vanaf je eigen computer de genoemde tools draaien. Dit voorkomt dat de malware zich actief kan verbergen en niet te verwijderen is.
 
Bedankt voor je tip Rogers. Ik heb jou advies opgevolgd en de besmette schijf als ext.harddisk aan mijn eigen systeem gehangen. Hierna alle geadverteerde applicaties gedraad en de harddisk weer in de oorspronkelijke pc gebouwd. Deze draait nu weer een aantal dagen klachtenvrij. Nogmaals bedankt.

Mvrgr. Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan