Chromium versus Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Toen ik mijn HP laptop in september 2015 kocht kreeg ik ook een soort chromium (van Google?) op de laptop aangeboden.

Maar heb alles gewoon op Internet explorer aangepast, omdat het voor mij vertrouwd is. Tot gisteren werkte het perfect.

Om een of andere onbekende reden zit ik opeens in chromium, Alles ziet er nu anders/vreemd uit. Baal er dus goed van. Mijn internet logo zie ik ook niet meer op taakbalk.
En boven mis ik ook mijn menubalk, bijv. voor inzomen/uitzomen etc. Knap hinderlijk dus.

Waar oh waar kan ik het herstellen dat ik gewoon weer op IE zit? Kan ik dat chromium niet gewoon verwijderen? Deed het (nog) niet, omdat ik dacht kan geen kwaad.

Werk met windows 8.1



.
 
Ga naar het configuratiescherm, programma's en onderdelen en verwijder Chrome. Start daarna Explorer.
 
Of verwijder Chromium, dat is namelijk ook een bestaande browser. Chrome van Google is daar overigens een afgeleide van.
 
Om maar met de deur in huis te vallen. heb nu weer het oude vertrouwde IE11 scherm. Na her en der geklikt te hebben via Config scherm..instellingen etc. etc.

Chromium (secure chromium) heb ik nu maar idd snel verwijderd.

Menubalk dus weer boven, taakbalk beneden, en recent bezochte pagina's worden weer weergegeven. Boven of beneden.

Wat ik me wel afvraag is ..IE11 moet toch ergens te vinden zijn als programma? Zodat ik het weer vast kan zetten in de taakbalk? Of eerst als snelkoppeling op bureaublad?

Nu doe ik het via een omweg, via een link op skype.

Anyway thanks voor het meedenken. :thumb: :d
 
Ik heb nooit Windows 8 gehad, maar ik neem aan dat het veel overeenkomsten vertoont met Win 10 qua dingen die je onder de Windowsknop kunt vinden? Daar zal 'ie vast ergens te vinden zijn (in alle apps die daar staan).
 
Ja, ook dit is me gelukt.
Via Help..nieuw in IE 11.. (boven in Menubalk)
Dank. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan