Vraag over WLDCore.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
wlmail.exe -Systeemfout.JPG Beste Mensen.Op deze bijlage kun je zien wat er ontbreekt voor openen van mail-adressen op bepaalde sites. Hoe kom ik aan dit onderdeel en waar installeer ik dat?
Graag ontvang ik reacties,waartoe ik jullie alvast vriendelijk dank en groet. Anton Doove.
 
Kijk eens in de map C:\Program Files\Windows Live\Shared of je daar de bestanden wldcore.dll en wldlog.dll ziet staan. Zoja, kopiëer ze dan naar:
C:\Program Files\Windows Live\Messenger
C:\Program Files\Windows Live\Contacts
C:\Program Files\Windows Live\Mail


Als je een 64-bit Windows hebt vervang je C:\Program Files\ door C:\Program Files (x86)\.
 
Reactie naar Edmoor over WLDCore.dll

Beste Edmoor. Bedoel jij dat ik die WLDCore.dll en die WLDLog.dll kan copieëren naar deze 3 plekken bij: C:\Program Files\Windows Live\Messenger. C:\Program Files\Windows Live\Contacts alsmede naar:
C:\Program Files\Windows Live\Mail Ik heb inderdaad een 64-bit Windows Hoe vorm ik dan de link met C:\Program Files (x86)\. ? Is dat dan toepasbaar bij die 3 linken met: Messenger,contacts en Mail?

Van deze werkwijze weet ik helemaal niets. Dat beken ik eerlijk,wat die kennis mis ik. Graag verneem ik dus nadere uitleg en ondertussen ga ik even kijken of die 2 zijn te vinden waar jij dat aangaf. Ik kaat het weten of die 2 daar zijn.
Dan maak ik er gelijk een copie van die ik wel ergens tijdelijk op zal slaan om het snel terug te vinden. Na het eten kom ik hierop terug. Ik groet je vriendelijk en wens jou ook smakelijk eten. Anton Doove.
 
Bij 64-bit Windows gebruik je van mijn voorbeeld alleen C:\Program Files (x86)\
 
Laatst bewerkt:
Reactie naar Edmoor over WLDCore.dll (vervolg)

Beste Edmoor. Ondertussen vond ik in C:\programm files(x86)\windows live\shared die WLDCore.dll en WLDlog.dll Die 2 staan niet in de andere programm files. Naar mijn vermoeden wordt het dan zo:
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger met wldcore.dll en wldlog.dll
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts met wldcore.dll en wldlog.dll en
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail met wldcore.dll en wldlog.dll Als ik dit niet goed heb begrepen wil ik dat graag weten met jouw nadere uitleg.

In de andere programm files vond ik niets. Ik dank je voor je reacties en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
 
Je hebt het correct begrepen :)
 
Reactie naar Edmoor over WLDCore.dll (vervolg 2)

Beste Edmoor Dan ga ik morgen op die 3 linken klikken om te zien waar ik die dll`s per link kan plakken na het openen. Nu vanavond wordt het te laat om dat allemaal nog te doen met mijn medische ervaringen.
Het is een wonder als ik in november a.s.nog 77 jaar mag worden en dus 3 jaar later de 80 jaar mag bereiken. Morgen laat ik je wel weten wat ik met die dll`s heb kunnen bereiken. Ik dank je voor begrip en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.
 
Prima Anton. En mocht het niet lukken dan wil ik je wegens je repectabele leeftijd wel via Teamviewer van dienst zijn.
Het is een minuutje werk. Garantie dat het probleem dan is opgelost kan ik niet geven.
Wat ik erover zei is wat anderen hebben gedaan om dat probleem te verhelpen.
 
Beste Edmoor. Ik heb het zonet nog even bekeken en die 2 onderdelen wel gevonden in programm files\(x86)\windows live\shared. Het gaat hierbij dus om WLDCore.dll en WLDlog.dll
De andere programm files heeft dit niet. Ik ga daar dus niets in zitten plakken. Wel laat ik je weten dat TeamViewer ook op mijn PC staat,dus ik verneem graag hoe jij mij kunt helpen,want ik weet het niet meer.

TeamViewer staat klaar bij mij om jou het juiste gegeven te mailen,want dat is via het forum wellicht niet gebruikelijk,maar ik wacht graag op jouw reactie per email. Dat lijkt mij wel veiliger. Tot straks. Anton Doove.

Beste Ed. Het werkt nu prima met dat mail-adres. Jij zei in die sessie dat dit blijkbaar toch een fout was in windows live mail bij Programm Files (x86) In elk geval heb jij dit heel fijn hersteld.
Ik kan nu tenminste rechtstreeks mailen naar dat team bij "Heel Nederland Schrijft". Dat scheelt een onnodige omweg naar mijn adreslijst op een andere plek. Ik dank jou heel vriendelijk voor je sessie-hulp met Teamviewer. Versie 11.Nieuwste.
Nu ga ik dit bericht sluiten en ga morgen verder met een ander topic bij het Mozilla-team over het gebruik van Thunderbird. Deze heeft niet alles van Windows Live Mail opgenomen. Daarover mail ik morgen de beheerder.
Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dan. Graag gedaan en fijn dat het weer werkt :)

Uitgevoerd zoals beschreven in #2.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan