vga-hdmi-dvi werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak eens een foto van hoe alles nu aangesloten is en plaats die hier even
 
Hoi,

Niemand in de buurt die wat kan helpen/lenen?
 
En nog een vraag: welk geheugen precies heb je geplaatst, merk en juiste type?
 
slaapstand ?
Reset het moederbord een door de knoopcel eruit te halen en even de pootje die op de batterij-houder zitten kort te sluiten op het moederbord of het moederbord een paar uur zonder batterij laten staan.
Klaar?
Knoopcel er weer in en moederbord ZONDER videokaart testen. Monitor aan sluiten op de vast uitgang vd video... jouw videekaart ligt dus los op je tafel...
En nu?

PS: die PSU.. kijk je nooit naar reviews? als je de naam in Google intikt en tweakers zie je staan... dan zie je meteen dat het een rotte is. 1 minuut werk om tijden lang geen geklooi te hebben... Hoe verzamel je eigenlijk jouw systeem, alleen maar obv prijs? Op het forum kun je ook advies vragen voor dit soort zaken (apart topic dann uiteraard..)
 
standaard 3.5" seagate 1tb hdd
 

Bijlagen

  • 13052535_957441327709581_1073332829_o.jpg
    13052535_957441327709581_1073332829_o.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 59
Dat is de "grote"voedingsstekker.

Ook de "kleine" aangesloten?
 
ik weet de naam niet het is een kabel die aan mijn voeding 3x voorkomt
 
Even terug naar af, want ik krijg, met alle respect, het gevoel dat je geen enkel idee hebt wat je aan het doen bent..

Haal alles uit je kast, maak alle onderdelen los, leg alles even opzij en lees op je gemak eerst dit artikel eens door, een stap voor stap handleiding hoe je je eigen pc bouwt.
Eerst helemaal doorlezen, daarna stap voor stap gaan uitvoeren.

http://nl.hardware.info/reviews/5826/bouw-je-eigen-pc-2014-workshop
 
ik heb het filmpje bekeken en ik heb alles gedaan wat hij zegt dus dat mag normaal geen probleem zijn
 
Dus moederbord knoopcel eruit en de zaak resetten zoals beschreven....
 
Nou.... om te beginnen heb je al geen afstandsbusjes geplaatst...

Daarnaast:
Bij aanschaf gekeken of je geheugen door het moederbord ondersteund wordt, niet alle DDR3 geheugen is hetzelfde...
Je hebt een verkeerde en zeer slechte voeding gekocht.

Dus je hele basis is al discutabel
 
Hallo

Kijk in de onmiddelijke omgeving of er niemand is met een ietsje meer technische kennis...

Ik krijg heel sterk de indruk dat dit momenteel niet echt het geval is ...

P.s.

Mocht deze huidige configuratie ooit wel opstarten na al het bovenstaande te hebben gelezen ... dan zou ik zeker niet nalaten om even op de lotto te spelen ...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan