Chrome "Helaas"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar10n

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
Berichten
18
Sinds afgelopen week krijg ik steeds vaker van Chrome de melding : "Helaas. Pagina reageert niet".

Gewoon nog een keer proberen werkt vaak wel. Komt bij allerlei verschillende pagina's voor en het maakt niet uit of ik veel of weinig tabbladen open heb staan. Ik heb al gecontroleerd of ik de laatste versie van Chrome gebruik. Dat blijkt wel het geval. Werk al een tijdje met Windows 10. Probleem kwam eerder niet voor, maar lijkt wel steeds erger te worden (en steeds irritanter). Kan iemand helpen?:(Bekijk bijlage Pagina reageert niet.doc
 
Verricht je regelmatig systeemonderhoud? Bijv. de optie 'analyseren' met Ccleaner?
 
Ccleaner nog nooit gebruikt, gast0225. Tot nu toe ook niet nodig gehad.
Nieuwsgierig geworden, gedownload en laten analyseren en schoongemaakt.
Helaas niet het gewenste resultaat. Probleem bestaat nog steeds. Iemand nog suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Verwijder Chrome volledig en kijk of dat helpt.

Stap 1:
Klik op Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderen
Rechtsklik
  • Google Chrome
en kies Verwijderen


Stap 2:
Download
5287c19f42019-OldChromeRemover-web.png
OldChromeRemover

OldChromeRemover-0.5.exe opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op OldChromeRemover-0.5.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op OldChromeRemover-0.5.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

OldChromeRemover is een simpel opdrachtpromptprogramma ("zwart scherm"), dat onderzoekt of er nog achtergebleven versies van Google Chrome aanwezig zijn,
welke dus niet zijn opgeruimd door de Google update.
Dit "Consoleprogramma" zal snel alles verwijderen, behalve de nieuwste versie van Chrome, waardoor er weer ruimte wordt vrijgegeven op de harddisk.

Ook controleert het tool op aanwezige "Canary’ builds" van Chrome en verwijdert deze ook.
 
Bedankt dorado. Stappen uitgevoerd. Lijkt nu goed te gaan. :thumb:
 
Alle acties hebben tot nu toe nog niet geholpen. Al op zoek geweest naar het aanzetten van plug-ins (shockwave gaf bijvoorbeeld ook telkens een foutmelding). Gevonden en aangezet, maar nog steeds geen goed resultaat. Heeft iemand nog suggesties???:(
 
Ja, Dorado, daar had ik al gekeken. Ook al verder gezocht binnen de site van Chrome, hulpprogramma voor het zoeken naar Malware gevonden en gedraaid. Alles zonder resultaat. Chrome al 2 keer opnieuw geïnstalleerd. Het lijkt nog het meest op een probleem wat begint bij het laden van een site die veel plug-ins zoals Flash en Shockwave gebruikt. Daardoor lijkt er een conflict te ontstaan. Nu alleen nog uitzoeken wat botst. Of zou het een virus kunnen zijn? Suggesties zijn welkom want ik heb het helemaal gehad! Overstappen naar Edge is geen aantrekkelijke optie. Kan iemand een andere browser aanraden?
 
Rapport/Trustee botst met Chrome

Kreeg een tip over het programma Rapport. Dit gedeïnstalleerd. Probleem is verholpen. Nu nog contact opnemen met Trustee om te kijken of zij het van hun kant kunnen oplossen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan