Melding 'Pagina reageert niet'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan, geen dank. Trusteer (scanner van Trust?) zit nergens op mijn pc, maar zonder Flash schijn ik nu niet meer naar mijn favoriete Spotifies te kunnen luisteren.
Ben wel bij de opstarterij Mcafee Validation Trust Protection tegengekomen. Krijg het ding niet uitgeschakeld en vind nergens iets van McAfee op mijn pc.
 
Laatst bewerkt:
Trusteer-rapport is een soort extra beveiliging van ING, heeft dus niets te maken met het bedrijf Trust of McAfee.
 
Trusteer-rapport is een soort extra beveiliging van ING, heeft dus niets te maken met het bedrijf Trust of McAfee.
Weer wat geleerd.
'Mijn' McAfee-meuk uit de opstart-sequence ben ik kwijt. Na 3x (!) regedit was ie wijlen. Daarna éénmaal schijfcontrole ( C: ) en 't is weg.
Grappig (...) is trouwens dat opslaan vanuit Chrome probleemloos gaat en het scherm (ikonen bouwden sinds kort traag op) weer flitsend opent.
 
Ja, soms zoek je je te pletter naar de oorzaak. Gelukkig dat iemand hier op het forum met het idee kwam dat het wel eens aan Trusteer zou kunnen liggen, anders was ik misschien nog aan het zoeken... Bij jou is het dus ook opgelost. Mooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan