hoop dat iemand mee kan denken... ik zit vast...
context
recent mijn hele pc in de soep gehad en er een nieuwe windows 10 versie op gezet
alles prima verlopen
1 van de laatste acties was zorgen dat ik weer kon thuiswerken
daarvoor gebruiken wij een https pagina die netscaler access gateway gebruikt
je geeft daar je credentials in en de 2 factor autenticatie.
alles prima
probleem
vervolgens kan je dan op het volgende scherm 2 dingen doen 1)een CitrixXenapp installeren 2)een sessie starten
ik ging braaf de eerste keer de installatie doen. die ging echter NIET goed
ik heb alles geprobeerd deze installatie ongedaan te maken. volgens mij is alles weg.
echter, als ik hem nu probeer te installeren krijg ik (steeds, ondanks al mijn werk) de melding: a version of citrixreceiver already exists. install cannot continue
bij de 2e optie, gaat hij een ica bestand downloaden
downloaden van ica bestand is voltooid. en dan krijg je vraag waarmee te openen
hier kan je echter geen enkele app die in de vesrte verte op de citrix receiver lijkt selecteren
oftewel: ik zit muurvast. heb verschillende browsers geprobeerd, searches gedaan, maar ik kom niet verder
wie ziet er opties? hoe krijg ik de laatste restje van de mislukte installatie weg...
context
recent mijn hele pc in de soep gehad en er een nieuwe windows 10 versie op gezet
alles prima verlopen
1 van de laatste acties was zorgen dat ik weer kon thuiswerken
daarvoor gebruiken wij een https pagina die netscaler access gateway gebruikt
je geeft daar je credentials in en de 2 factor autenticatie.
alles prima
probleem
vervolgens kan je dan op het volgende scherm 2 dingen doen 1)een CitrixXenapp installeren 2)een sessie starten
ik ging braaf de eerste keer de installatie doen. die ging echter NIET goed
ik heb alles geprobeerd deze installatie ongedaan te maken. volgens mij is alles weg.
echter, als ik hem nu probeer te installeren krijg ik (steeds, ondanks al mijn werk) de melding: a version of citrixreceiver already exists. install cannot continue
bij de 2e optie, gaat hij een ica bestand downloaden
downloaden van ica bestand is voltooid. en dan krijg je vraag waarmee te openen
hier kan je echter geen enkele app die in de vesrte verte op de citrix receiver lijkt selecteren
oftewel: ik zit muurvast. heb verschillende browsers geprobeerd, searches gedaan, maar ik kom niet verder
wie ziet er opties? hoe krijg ik de laatste restje van de mislukte installatie weg...