Ps3 phat500gb(80gb voorheen) naar ps3 slim

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Beste, gebruiker

Ik vraag deze vraag voor mijn vriend.
Mijn vriend heeft een ps3 phat 80GB model. Alleen Had hij dit verhoogd naar 500GB 3 jaar terug. Omdat hij nu een ps3 slim 250GB heeft gekocht omdat de oude ps3 phat een console ban heeft en dus verbannen is van gta5 maar nog wel op zijn account bij mij online kanven ook op de nieuwe ps3. Wilt hij de gegevens/ wat op de oude ps3 phat staat overzetten naar de nieuwe ps3 slim. Alleen is de phat 500GB en de slim 250GB. Dus wilt hij de 500GB overzetten naar de slim met behoud van zijn data/gamedata ook voor meer opslag zou dit fijner zijn als de oude hdd er in kan en meteen alles terug. Wij hebben de optie data van de bron ps3 via een internet kabel overbrengen naar de doel ps3 geprobeerd. Maar omdat de bron ps3 meer ruimte in beslag had dan dat er op de doel ps3 kan is dit niet gelukt.

De enigste optie die er nu nog is om de 500GB op de slim te zetten met alle gegevens. Is een backup op een externe hdd van 2TB die in ntfs formaat is te doen. En daarna de ps3HDD over te zetten naar de slim en dan de backup terug te zetten.
Maar hoe maak je een ntfs 2TB extern hdd fat32 als je 500GB aan data er op hebt die je niet kwijt wil

Wat is jullie opties??

Ik heb dyslexie dus spelfouten kunnen voor komen
 
Laatst bewerkt:
Rechtermuisknop op de schijf in 'deze computer' en op format... drukken. Daarna goed lezen en even kijken of het goed gaat.
 
Rechtermuisknop op de schijf in 'deze computer' en op format... drukken. Daarna goed lezen en even kijken of het goed gaat.

Smakkie77 Snap je vraag niet goed Dit kan wel op een PC Maar ik heb het hier over een PS3 met gegevens. Waar op de oude PS3 Phat een 500GB in zit en op de nieuwe ps3 slim een 250GB. Omdat alle Gegevens van savedata/Games/psn gegevens op de 500GB hdd van ps3 Phat zit en we die over willen zetten naar de ps3 slim. Om savedata/Games/psn gegevens te behouden en ook zo meer geheugen te hebben Dan 250GB. Maar alleen heb ik een 2TB (1,36TB op pc gezien)Extern Hardisk in het formaat NTFS en De ps3 kan alleen EXfat of Fat32 Usb's/extern hardeschijf lezen voor een backup omdat hier veel informatie op mijn extern hdd staat van boven de 4gb per programma/documenten kan ik hem niet van ntfs naar exfat of fat32 doen moet een andere oplossing hebben misschien een 2de 2.5mm 500GB HDD en dan alles daar op overzetten met een externe lezzer of kan ik de mijn externe HDD met programmas en gegevens van 4gb of hoger per programma (totaal 545GB) omzetten Van NTFS Naar FAT32 Met Gegevens behoud??
 
Laatst bewerkt:
Je kan de 500 GB grote hardeschijf overzetten van de ene naar andere ps3. Zodat je de gegevens behoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan