Ads die niet verwijderd kunnen worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

flashpower1

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een virus gedownload, dat allemaal andere apps begon te installeren op mijn computer.
De meeste van die apps zijn al verwijderd door mijn virusscanner, maar ik blijf continu pop-ups zien op mijn beeld.
Helpmij.jpg

Ik heb alles al geprobeerd met Adware cleaner, en heb alle stappen gevolgd.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
 
Dat is je Home page in Google Chrome. Stel een andere in.
 
Ik zou verwachten dat het niets met de startpagina te maken heeft, want dan was het wel gemeld dat deze reclame-pagina zich (ook) opent als Chrome 'kaal' wordt opgestart.

Open eens een nieuw tabblad (dus met de reclame erop) en kijk wat er gemeld wordt als je met de muis boven het kruisje gaat hangen van de reclame.
Als er komt te staan "Niet meer tonen" dan zou het m.i. genoeg moeten zijn om dat kruisje te klikken om het niet meer terug te laten komen bij het openen van een nieuwe tab.

Tijs.
 
Ik had per ongeluk chrome openstaan bij het maken van deze screenshot, de reclame was ook zichtbaar als ik deze had afgesloten.
Het probleem is voor de rest al opgelost, wel bedankt voor de snelle reacties!
 
Ik raad je aan om ook nog even de volgende 2 programma's te draaien:
Junkware Removal Tool
AdwCleaner
[AdwCleaner vraagt, na Scan en Cleaning, om een herstart, liefst dus eerst beiden downloaden, alle programma's sluiten en dan pas, in bovengenoemde volgorde, de scans starten.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan