afladen van inhoud van een website (URL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedemorgen

kan iemand mij helpen aan software , bij voorkeur freeware, om de inhoud van een website (webpagina) te downloaden zodat ik dit kan uitprinten en niet telkenmale terug moet surfen naar de bedoelde URL.

Mvg

Audass
 
De meeste browsers hebben een functie om pagina's te printen. Hetzij via het menu, hetzij met de toetscombi ctrl-p
 
afladen van inhoud van een website

Beste

inderdaad enkele pagina's afprinten is geen probleem mar sommige websites zijn uitgebreid zodat downloaden naar eigen computer interessant er is. ik werk met een iMac . Misschien moet , indien bestaand, er beroep gedaan worden op software programma's specifiek voor iOS ??

mvg

Audass
 
Wanneer je in het zoekveld van Google intoetst: "downloaden website"
en je drukt dan op [ENTER]
dan krijg je voldoende suggesties.

HTTrack is er een van.
 
afladen van inhoud van website

voor tecsman

is HTTTrack geschikt voor Mac ? is het een van de beste ?

met dank en vriendelijke groeten
 
Ik kan geen oordeel geven.
Heb het vroeger wel eens gebruikt, maar niet op een Mac en ik heb ook geen vergelijkend warenonderzoek gedaan.
Ik weet alleen dat je via Google aan informatie kan komen.
 
Goedemorgen


gelieve de gegevens van deze vraag terug te plaatsen aub.

Ik heb volgende mail ontvangen
Beste Audass,

U heeft op Helpmij.nl een vraag gesteld met als titel "afladen van inhoud van een website (URL)". Inmiddels zijn 14 dagen verstreken sinds de laatste reactie. Wij verzoeken u vriendelijk om de status aan te passen indien de vraag is opgelost, zodat de vraagstellers met hetzelfde probleem weten dat ze daar de oplossing kunnen vinden.

Dat kan op de volgende manier: klik op de onderstaande link, de status wordt dan automatisch aangepast.
http://www.helpmij.nl/forum/postings.php?status=1&t=892437&hash=558d6b8bb95be3c4ebe8037955e5107f

Mocht de vraag of het probleem nog niet opgelost zijn, meld dit dan in uw vraag. Op die manier wordt hij opnieuw onder de aandacht gebracht.


Klikken op opgegeven link leidt niet tot automatische aanpassing van gegevens.

Met dank en vriendelijke groeten

Audass


De laatste reactie op deze vraag is minimaal 4 maanden oud en dan wordt een vraag automatisch gesloten.
Nieuwe of gerelateerde vragen kunnen worden gesteld middels de "Nieuwe vraag plaatsen" drukknop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan