formulier controle please help me!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
185
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die onderstaand project voor me wil maken

Voor het javascript gedeelte maak je een client side controle script van een registratie formulier. Werk in strict mode voor het ganse script en maak een apart .js bestand aan.
Belangrijk: je werkt volgens onderstaande regels, code die afwijkt van deze regels is niet toegestaan.
3.1 Formulier

Voornaam
Achternaam
Straat
Straatnummer
Postcode
Gemeente
Email adres
Wachtwoord
Wachtwoord bevestiging
Knop verstuur
3.2 Controle

De controles worden uitgevoerd bij het klikken op de verstuur knop. Een eerste controle bestaat uit het kijken of alle velden ingevuld zijn, indien een veld niet ingevuld is, moet er naast dit veld een foutmelding verschijnen.
function naam: leegVeldControle()
Enkel als de eerste controle geslaagd is, volgt een tweede controle (deze gebeurt dus niet in leegVeldControle). Deze bestaat uit volgende items, indien een veld een fout bevat, moet er naast dit veld een foutmelding verschijnen. Je mag hierbij gebruik maken van regExp.
Voornaam: minstens 2 karakters
Achternaam: minstens 2 karakters
Straat: minstens 2 karakters
Straatnummer: bestaat uit minstens 1 cijfers (maar kan ook een letter bevatten)
Postcode: minstens 4 cijfers
Gemeente: minstens 2 karakters
Email adres
deel a: combinatie van letters, cijfers, punten,”-”, “_” of “+”, moet beginnen met een letter
deel b: symbool @
deel c: combinatie van letters, cijfers, “-” en punten
deel d: een punt
deel e: top level domain, combinatie van letters (be, nl, com, net, org, vlaanderen, technology, ...)
Wachtwoord: minstens 1 cijfer, 1 letter, min 7 tekens lang, max 20 tekens lang. Mag verder ook volgende tekens bevatten:
!@#$%^&*()_+{}:<>?\|[];\',./~
andere tekens, zoals bv. de ` of € zijn niet toegestaan
Wachtwoord bevestiging: moet identiek aan wachtwoord
3.3 Object

De gegevens moeten in een object geplaatst worden indien ze correct zijn. Dit object heeft een method die de gegevens in de console afdrukt bij het klikken op de verstuur knop (nogmaals: enkel als alle voorwaarden ok zijn).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan