Onedrive - probleem met synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Na vele omzwervingen ben ik uiteindelijk terechtgekomen op Onedrive van Microsoft, samen met een Office365-abonnement is dat denk ik de beste oplossing.

In de Verkenner wordt Onedrive weergegeven met het bekende wolkje met aan de linkerkant een rood rondje met daarin een wit kruis. Wanneer ik rechtsklik op Onedrive en kies voor "Synchronisatieproblemen weergeven", zie ik dat één bestand is met een probleem. Het gaat om een Excel-bestand met daarin een door mij gemaakte macro - de extensie is dus .xlsm.
In het detailvenster van de probleemmelding staat bij Fout: "Dit Office-bestand vereist uw aandacht" en bij "Oplossing" staat: "Open het document in Office voor meer informatie". Ik kan in het document niets bijzonders vinden, geen verwijzing naar een mogelijk probleem of wat dan ook.
Wat moet ik doen om de foutmelding weg te krijgen?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Ik vermoed dat dit alles te maken heeft met de beveiliging / het beveiligingsniveau van het e.e.a.
Tenzij je hier op de Helpmij vandaag of morgen een glashelder antwoord krijgt hoe je dit kunt oplossen, denk ik dat je er goed aan doet om de vraag te stellen binnen de Microsoft Community. Voordeel daarvan is dat er een techneut van Microsoft zelf een oplossing aandraagt. Maar wie weet, is er genoeg kennis hier op de Helpmij om je de juiste stappen te wijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan