Gids om te spyware te verwijderen van uw PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

janesden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
1
Hallo vrienden,

Ik heb problemen om te surfen op het web te wijten aan de installatie van een onbekend programma in de webbrowser. Door dat het blokkeren van me surfen en downloaden en zo ook voorkomen me één taken met het systeem.

Dan, een aantal van mijn vrienden stelde me naar deze site te bezoeken: - http://www.removespywareinfection.c...s-to-remove-uninstall-theeleganteyelashes-com



Maar na een bezoek aan deze site het me helpen een lot voor de volledige verwijdering van virussen en het verwijderen van ongebruikte programma uit mijn systeem.
 
Download Mbam en koop daarnaast een fatsoenlijke virusscanner of zoek een goede gratis scanner.

Trouwens, een 'geweldig' advies wat je kreeg............... Als ik die site bezoek dan begint mijn anti virus programma te steigeren en laat deze mij het volgende zien :

fijne site.jpg
 
Laatst bewerkt:
janesden is dus niet serieus en post spam met gevaarlijke links?
 
Rest de wellicht 'domme' vraag waarom hij geen ban heeft / krijgt?
 
Om precies de reden waarom ik geen moderator meer ben gast0225. Je maakt een melding en als je mazzel hebt wordt er 3 dagen later een keer gereageerd. Op een gegeven moment zat ik alles zo wat alleen te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan