Minecraft Laptop rond de 500 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerKing

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
5
Hallo iedereen op dit forum
Zo ik ben op zoek naar een nieuwe laptop rond de 500 euro die Minecraft rond de 100-500 FPS aan kan, maakt niet uit zolang ik Minecraft maar zonder lag kan spelen, met ook een beetje oke graphics. meer eisen heb ik niet echt, kan AMD of Intel zijn
Alvast bedankt voor je hulp :D
 
Laatst bewerkt:
Google is je vriend

Enig zoekwerk vanuit jezelf wordt namelijk nogal gewaardeerd.
 
Ik heb erg veel zelf zitten zoeken.

maar bij elke laptop stond er : goed geschikt voor videos kijken en documenten maken
 
Ewa fakka´s van dit forum,

Pardon? Je mag dan nieuw zijn, je hebt je wel een beetje te gedragen.

Ik heb erg veel zelf zitten zoeken.

maar bij elke laptop stond er : goed geschikt voor videos kijken en documenten maken

Elke laptop? Hoewel het wel zo ongeveer waar is (geschikt voor video's bekijken en documenten maken) lijkt het me stug. Noem eens wat meer vereisten, en welke laptops heb je bekeken?

Overigens, voor 500 euro heb je geen laptop die games aankan, en 500 fps is wel heel onrealistisch. Wat mij betreft kijk je je ouders maar eens lief aan.

Succes verder.
 
Laatst bewerkt:
Furthermore, the most laptops only have 60hz screens, so more than 60fps doesn't improve the gaming performance.


(if you can't write and respond in a normal way, then i am going to respond in English to all of your questions)
 
Laatst bewerkt:
Pardon? Je mag dan nieuw zijn, je hebt je wel een beetje te gedragen.



Elke laptop? Hoewel het wel zo ongeveer waar is (geschikt voor video's bekijken en documenten maken) lijkt het me stug. Noem eens wat meer vereisten, en welke laptops heb je bekeken?

Overigens, voor 500 euro heb je geen laptop die games aankan, en 500 fps is wel heel onrealistisch. Wat mij betreft kijk je je ouders maar eens lief aan.

Succes verder.

Ik zou graag een laptop willen die geen FPS drops of lag heeft, ik hoef geen super goede met alles wat er is

wat ik zelf heb gevonden is dat je een intel core i3 nodig hebt met 4gb? ik weet niet of dat klopt en ik had zelf een oogje op deze laptop? mischien dat ie het goed aankan.
http://www.amazon.com/ASUS-X550ZA-15-6-Inch-Laptop/dp/B00YR6BMOQ

ook heb ik deze gevonden genaamd de Acer Aspire E5-573-35BH
maar weer
Multitask een weg door je to-do lijst met de Acer Aspire E5-573. De Intel Core i3-5005U processor helpt je meerdere programma's tegelijk te draaien en dankzij wifi AC zal draadloos internetten tevens snel verlopen. Of je nu rustig op de bank aan het werk gaat, in bed ontspant of de laptop in je tas stopt en op kantoor productief aan de slag te gaat, dit model is geschikt. Wij adviseren deze laptop voor:
Word, Powerpoint & Excel.
Draadloos internetten en e-mailen.
HD-films en YouTube-video's bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. What are the system requirements?
2. Are the laptops fast enough according to the system requirements?
3. Do the laptops meet or exdeed your other requirements?

Furthermore what do you want us to say about those laptops? The only way we can tell if the laptop's are fast enough, is to compare the specs with the recommended system requirements.
 
Laatst bewerkt:
1. What are the system requirements?
2. Are the laptops fast enough according to the system requirements?
3. Do the laptops meet or exdeed your other requirements?

Dont be like this, just talk dutch dude
1. Schermdiagonaal
15,6 inch
Processor
Intel Core i3
RAM-geheugen
8 GB
Opslagtype
HDD
Videokaart
Intel HD Graphics 5500
2. I think around medium/max
3. yeah , I think
 
Wtf, you are telling me which language i have to use?!
1. i'm not talking but typing.
2. Point three, why do i have to know that you are thinking. "i think" is not a correct english answer to the question.


If you know the laptops meet the system requirements, why do you have to ask us, if they meet the system requirments?
 
Laatst bewerkt:
@dennisdennis12
Hoi,
Dit is een Nederlands forum waar we in het Nederlands communiceren en niet ineens op Engels overgaan.
Gebruik een volgende keer de knop "Attendeer moderator" a.u.b.

@KillerKing
KillerKing zei:
Ewa fakka´s van dit forum,
Voor jou geldt hetzelfde, straattaal accepteren we hier zeker niet, daar zijn genoeg specifieke forums voor.
 
Laatst bewerkt:
Topic opgeschoond, alleen nog reageren op het onderwerp anders gaat het topic dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan