Rad van Fortuin met gekend resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

fux

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Berichten
2
Elke maand organiseren wij een quiz, waarbij de presentatie van de vragen wordt ondersteund door een powerpoint.

Nu zou ik graag op een slide, die vooraf gaat aan een ronde, een soort van "Rad van Fortuin" willen krijgen.
Op dat rad zouden dan bijvoorbeeld een aantal mogelijke "thema's" staan waarover de volgende ronde zou kunnen gaan.
Aangezien de inhoud van de ronde eigenlijk al vastligt (al moeten de deelnemers dat niet weten), zou het wel een rad moeten zijn dat draait en waarvan wij reeds op voorhand weten waar het rad zal stoppen.

Ik heb al wat rondgezocht op het internet en er zijn wel heel wat apps te vinden zoals "wheel decide", waar je de opties kan aanpassen, maar daarvan is de uitkomst niet zeker (wat bij ons wel noodzakelijk is). Anderzijds heb ik ook al wat filmpjes op youtube gevonden waar ze tonen hoe je zelf zo een "rad van fortuin" kan maken, maar dat ziet er allemaal iets te simpel uit. Dan zou iedereen het direct door hebben dat het resultaat van het draaien van het wiel eigenlijk al vast lag...

Hebben jullie weet van andere opties, of zelfs iets externs dat ik in mijn powerpointpresentatie kan integreren?

Alvast dank voor jullie hulp! :cool:
 
Je hebt vast al wat van die ideetjes uitgeprobeerd. Ik sta niet te popelen om zelf die filmpjes op te sporen, maar als je zelf een aanzetje maakt is het voor ons wat makkelijker om mee te denken. Zoals je al gemerkt hebt, lijkt er weinig animo te zijn om voor jou 'het wiel uit te vinden' :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan