Krijg Surface Pro 3 na afbreken installatie niet meer aan de praat

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaretha54

Verenigingslid
Lid geworden
24 jun 2014
Berichten
198
Hallo. Ik heb mijn Surface Pro 3 verkocht. Daarvoor heb ik eerst de fabrieksinstellingen teruggezet. Via mijn wifi.
Dat ging allemaal prima. Op het moment dat hij naar het microsoft account vroeg heb ik hem uitgezet op de gebruikelijke manier (aan/uit knop langer inhouden en toen vroeg hij of ik hem uit wilde zetten en heb dat bevestigd.
In de doos en weggestuurd.
In de veronderstelling dat de nieuwe eigenaar hem alleen maar aan hoefde te zetten en zijn microsoft account in hoefde te vullen en de installatie verder zou gaan.
Niet dus.
De nieuwe eigenaar heeft mij net gebeld met de boodschap dat de Surface na het aanzetten blijft hangen in: het ronddraaiende cirkeltje en de tekst "Even geduld".
Verschillende malen opnieuw geprobeerd maar hij blijft alleen zeggen: "Even geduld".
Al uren achtereen.

Is er een manier om de hele installatie opnieuw te laten beginnen of hem toch in ieder geval weer aan de praat te krijgen?
Heeft het misschien te maken met dat hij mijn wifi niet kan vinden?
Ik vind dit natuurlijk bijzonder vervelend en ben bang dat ik echt iets verkeerds gedaan heb.

Wie kan mij (deze meneer) helpen???? !!!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips.
Ik heb inderdaad destijds een usb-herstelstation gemaakt, die stuur ik morgen meteen naar hem op. Was ik helemaal vergeten.
Maar ik hoop dat hij hem niet nodig heeft want dan kan hij pas maandag weer verder.
Hij gaat morgenvroeg op de chat met Microsoft.
Althans, dat heb ik al eerder aangeraden.

Mocht toch nog iemand eerder een directe oplossing weten hoor ik dat graag.

In ieder geval bedankt voor deze tips!!!
 
Oke netjes voor zover. Wachten af en laat eens weten. Groetjes van mij.
 
Hallo !
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met Microsoft (drie kwartier in de wachtrij....) en daarin bleek dat de Surface op het nieuwe adres niet op de wifi kon en daardoor bleef hangen in een update.
Gelukkig had ik thuis nog het usb-herstelstation (was ik helemaal vergeten) en die heb ik meteen, met de bijbehorende instructies, naar de nieuwe eigenaar opgestuurd.
Ik had hem gevraagd mij te laten weten of het gelukt is, heb me daar veel moeite voor gedaan, maar ik heb tot op dit moment nog niets gehoord.
Maar als dat betekent dat het allemaal goed gekomen is ben ik tevreden.
Ik ben pas gerust als deze dag voorbij is.... was allemaal erg spannend voor me.
Bedankt voor de reacties en tot een andere keer.
Groet,
Margo
 
Wat een werk zeg. Netjes hoor. Graag gedaan. Groet Eef.:d;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan