Graag een feedback over mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigy30

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
Berichten
37
Hallo beste forum leden!

Ik ben bezig met mijn eigen webhosting bedrijf op te zetten en ik vroeg me af wat jullie van de website vinden?
Graag ontvang ik van jullie tip!
En zou het ook graag horen als er spelfouten op mijn website staan.

Alle het commentaar is welkom!

Mijn website is: http://coreblue.nl

Met vriendelijke groeten,
Sigy30
Rik de Pau Coreblue
 
Hoi Rik, ik had je al gesproken via de chat op je website ;)

Wat mij opviel, is dat je website behoorlijk compleet is, wat een goed teken is. Je hebt er veel tijd in gestoken en probeert er echt wat van te maken. Wat er beter kan, is wat mij betreft, dat:
  • Alles een een beetje groot is, tekst e.d. mag wel iets kleiner
  • Je logo linksboven staat een beetje vreemd t.o.v. de menubalk, ik zou alleen een icon gebruiken, geen tekst.
  • Je hebt geen favicon, maak die even; ziet er een stuk luxer uit!
  • De slider op de homepage is wat onwennig; het plaatje bij VPS Hosting past niet zo goed bij de stijl van de website. Als je bij één slide een afbeelding plaatst, doe dat dan ook even bij de andere slides, dat zorgt voor overzicht.
  • Je menu-item 'Webhosting' is verdeeld in twee opties; voor de leek die nog niet goed weet wat 'ie wil is een inleidende (algemene) pagina misschien handiger. Daar leg je uit wat de verschillen zijn, en kan de klant een keuze maken.
  • De uitgelichte features op o.a. de pagina Minecraft zijn wat rommelig; ik zou de tekst gewoon links uitlijnen, of hooguit uitgevuld, maar niet gecentreerd.

    Knipsel.jpg
  • Als laatste, maar daar heb je misschien niet helemaal invloed op, is dat het Klantenpaneel niet echt bij de rest van de website past, qua stijl.

Ja, ik weet het, dat is allemaal best veel, maar je website is zeker niet slecht! Het zijn alleen nog even de puntjes op de i zeg maar ;)

Veel succes met je bedrijf!

PS: qua spelling zit het wel goed, let alleen een beetje op samengestelde woorden, zoals 'bezoek adres', dat moet 'bezoekadres' zijn.
 
Zie staan het woord: geprijst.... moet met een "D" zijn, dus gesprijsd

Daarnaast:

Met alle respect voor de mooie site, het taalgebruik op alle pagina's komt zeer amateuristich en kinderlijk over, geeft totaal geen beeld van een professioneel bedrijf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook even gekeken. Wat mij opvalt is het woordje KOOP.
Ik word daar zelf niet zo vrolijk van, het is m.i. wat intimiderend.
Je zou er beter "Bestel WH-X1" van kunnen maken (of iets in die geest).

En ik ben het met mrmusic eens, sommige teksten zijn echt kinderlijk en ik mis hier en daar wat punten om een zin te beëindigen.

Wat betreft het menu: ik klik op VPS en krijg te zien Pakketten en Prijzen en de pagina ziet er voor mij persoonlijk wat chaotisch uit. Hetzelfde met Minecraft.

Het zijn inderdaad de puntjes op de i die nog uit gevoerd moeten worden. Leef je in in degene die jouw website komen bezoeken. Wat is het voor een publiek, wat willen die lezen, wat willen ze weten, wat is het belangrijkste voor hun....etc.
 
Hoe zou het zijn met de website van de Topicstarter? We horen helemaal niets meer. :confused:
 
Dankjewel voor alle reacties!
Wij hebben nu laatst een nieuwe website online gezet!
Graag hoor ik van jullie opnieuw tips!
 
Ziet er goed uit, maar let op je hoofdlettergebruik. 't Ziet er nu een beetje slordig uit.
 
Ik zou die schuine lettertype niet doen, waarom?
Hou het gewoon simpel.

(Hennepstraat 54, moet eigenlijk stiekem wel lachen hierom ;) )
 
Bij de verschillende pakketen staat: DDoS Prorectie en ik denk dat dat Protectie moet zijn.
 
Dankjewel voor de feedback ik ga nu bezig met jullie feedback
 
oogt zeer professioneel

Onder contact zou ik als je kan het "Over Ons" dubbel zo breed maken.
En de twee links ervan onder elkaar plaatsen.
Ik zou persoonlijk de horizontale spaties iets minderen om meer te zien.Maar dit zou het uitzicht te veel veranderen denk ik(wat mogelijks minder mooi zou ogen).
 
In plaats van mijn mening over de layout en taal krijg je een <head> die je minimaal hoort te hebben (in de juiste volgorde)
Code:
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl">
<head>
<meta charset="utf-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
<title>......</title>
<meta name="description" content="......">
<meta name="author" content="Cas Ebbers, www.coreblue.nl">
<meta name="contact" content="Cas Ebbers, 085-0607607, Hennepstraat 54, 6842 BL Arnhem">
<meta name="revisit-after" content="7 days">
<link rel="canonical" href="http://www.coreblue.nl/">
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" title="red">
<link href="css/responsive.css" rel="stylesheet">
<!-- fonts -->
<link href='css/font-awesome.css' rel='stylesheet' type='text/css'>
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,400italic,700,700italic' rel='stylesheet' type='text/css'>
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Lato:400,700,400italic,700italic' rel='stylesheet' type='text/css'>
</head>
+1 voor een responsive website.

Suc6. Have fun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan