in Word 2016, schermbericht: er zijn teveel wijzigingen .......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonad

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2016
Berichten
1
Bekijk bijlage Probleem bestaat nog steeds.docxIk ben nieuw op deze site. Tegen dit forum "aangelopen" op zoek naar een oplossing voor een vervelend probleem.
In het geval ik vanuit bijvoorbeeld Wiki een picture in een tekstbestand wil plakken krijg is het schermbericht :
"Er zijn teveel wijzigingen in het document. Deze bewerking is niet voltooid. Sla uw werk op" Een meer uitgebreide omschrijving voegde ik als bijlage toe.
Het lijkt mij dat deze nieuwe situatie is ontstaan nadat ik via een onderwijslicentie (Slim) een nieuw Officepakket heb geinstalleerd.
Op de betreffende PC gebruik ik ook Citrix.

Ik ben een gewone gebruiker van een PC, van soft- of hardware achtergronden/details, weet ik niets.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst welkom bij HelpMij :) Je geeft aan een bijlage te hebben toegevoegd
Een meer uitgebreide omschrijving voegde ik als bijlage toe.
Maar die zie ik dus niet. Dan wordt het lastig het probleem te reproduceren of een oplossing te zien. Kun je een voorbeeldje posten, en daarbij een vertellen wat je precies doet? Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je vanuit de website teksten plakt die op dat moment niet gecontroleerd kunnen worden door Word. Zoiets komt inderdaad wel eens voor; heeft verder geen nadelige consequenties voor het document. Hooguit dat je dan de tekst even moet omzetten naar de juiste taalversie. Maar zonder verdere informatie wordt het een beetje lastig :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan