Icoontjes van bladwijzers verdwijnen in de Chrome bladwijzers

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
184
Hallo,
Wanneer ik een bepaalde website toevoeg aan een map in mijn bladwijzers, wordt er voor de naam van de website een specifiek voor die website, icoontje geplaatst.
Maar, in de volgende sessie (of dag) van Chrome, verdwijnen al deze specifieke icoontjes en worden allemaal vervangen door het algemene symbool van een rechthoekig blad met omgevouwde punt.

Kan ik hier iets aan doen zodat de wibsite-specifieke icoontjes bewaard/behouden blijven?

Groeten,
Geert1964
 
Hallo Geert. Kennelijk is dit het. wanneer je gebruik maakt van incognitomodus, worden alle extensies automatisch uitgeschakeld zodat wordt voorkomen dat op deze manier gegevens worden gelekt. Het is echter mogelijk om de extensies weer in te schakelen via het onderdeel extensiebeheer.
 
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de incognitomodus, dus daar kan het niet aan liggen.
En extensies is nog iets anders dan de karakteristieke icoontjes die een website vertegenwoordigen in het bladwijzerbeheer.
Groeten,
Geert1964
 
Hallo,
Het probleem zat bij CCleaner waarin het "favicons" item van Chrome was aangevinkt om deze bestanden te verwijderen.
Nu ik dit heb afgevinkt, blijven de icoontjes bewaard in Chrome.
Hiermee is het probleem opgelost.
Groeten,
Geert1964
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan