Linker kant niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwijnenberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2016
Berichten
4
Ik heb office 2016 en dus gebruik ik outlook nu er om onbekende reden de linkerkant van outlook in eens verdwenen.
Hier staan de accounts in van mij en mijn vrouw je kunt er zien wat je verstuurd heb en verwijderd.
Hoe krijg ik deze weer terug.
Alvast hartelijk dank. Jan Zwijnenberg.
 
Druk een op F1 en type daar de zoekaktie in: navigatievenster
 
Waarschijnlijk heb je het chevron teken geraakt met je muis, zodat de navigatievenster/mappenlijst "inklapt". Overigens heb je er ook een om het lint in te klappen en nog enkele meer ook.
Ga dus kijken of je het chevron teken kunt vinden. Zie bijlage waar het chevron is (rood omcirkelt) als juist het navigatie/mappenlijst is uitgeklapt, dus zal bij jou het chevron teken juist de andere kant op staan, alsof het een > teken is. Kom je die tegen, klik erop met de muis.

Tijs.
 

Bijlagen

  • chevron_outlook_2016_jpg.JPG
    chevron_outlook_2016_jpg.JPG
    44,1 KB · Weergaven: 67
Jouw voorbeeld laat weer mooi zien hoe vreselijk die interfaces zijn....
Op het werk zijn we net over op Office 365 (ook voor als je elders bent), maar de lokale Outlook client blijft gelukkig.
zag ik vandaag in die lokale Outlook een nieuw mapje "onbelangrijke berichten" net onder de inbox...
Wat krijgen we nu dan...????
Daar stond een vers berichtje in ... dat het systeem automatisch bepaalde obv jouw mailgedrag wat wel en niet belangrijk is....
Het moet niet gekker worden met MS, eerst dat overdadige lint met heel veel extra klikken, en nu dit.
Was er gelukkig snel achter waar je dat helemaal uit kunt zetten....
Zijn dit nu de innovaties waar we op zitten te wachten?
 
ik heb sinds vandaag dit probleem: meerdere email accounts tot vandaag zichtbaar in een verticale balk aan de linkerkant en spontaan alleen nog de outlook inbox. weg gmail, weg hotmail inbox. geen chevronteken zichtbaar.
f1 geeft helaas geen antwoord op de vraag hoe krijg alle 3 mailboxen weer zichtbaar?
 
Laatst bewerkt:
even knoeien met knoppen en weer opgelost: rechtsonder naast de zoomfunctie staat een opengeklapt leesboek. druk daarop en de balk links met chevronteken is terug!!!
 
even knoeien met knoppen en weer opgelost: rechtsonder naast de zoomfunctie staat een opengeklapt leesboek. druk daarop en de balk links met chevronteken is terug!!!

Helemaal top dat was het hartelijk dank.
 
maar nu weer wat nieuws: na afsluiten en opnieuw opstarten de linkerkant steeds weg en een klein beeld ipv over het hele buroblad. het lijkt wel of de pc de instellingen niet meer vasthoudt.
 
Even opnieuw het leesteken rechts onderaan en ze zijn er weer.
En dat moet iedere keer met het opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan