Wat is dit waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daulnis

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Berichten
62
Mijn excuses als dit niet het goede subforum is, maar het leek mij het meest passend!

Ik heb hier een desktop pc, maar ben niet zo thuis in de waarde ervan, ik had gehoopt of iemand hier kon helpen.


Predator G3-605 I9970 BE (product is enkele keren gebruikt. Reden verkoop is dat ik hem niet nodig heb.)

Besturingssysteem
- Windows 8.1 64-bit

Processor
- Intel® Intel i7-4790
- Quad Core, 3MB cache
- 3.6 Ghz Frequentie
- 4 Ghz Turbofrequentie
- Haswell

Geheugen
- 16 GB DDR3
- DDR3L 1600MHz
- Aantal slots: 4
- Aantal slots vrij: 2

Opslag
- 256GB SSD
- 1TB 3,5inch 7200rpm
- Super Multi DL 8x drive

Videokaart
- NVIDIA GeForce GTX 980
- 4GB videogeheugen

Expansie slots
- 2 x PCIe x1 slot
- 1 x Mini PCI Express slot
- 1 x PCIe x16 slot

Aansluitingen
- HDMI
- DVI
- Displayport
- RJ-45 LAN
- 5 x Audio jack
- 4 x USB 3.0
- 4 x USB 2.0
- Kaart lezer

Voeding
- 500 watt voeding

Afmeting & gewicht
- 43.8 x 43.0 x 18.0 cm
- 12 Kg


Super bedankt voor eventuele reacties.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben even zo vrij geweest om je vraag naar de juiste sectie te verplaatsen.Succes met je vraag


En bedoel je dat jij hem al tweedehands had gekocht met deze (2e hands, enkele keren gebruikt) en misschien waarom je hem wilt verkopen
 
Laatst bewerkt:
@SantaL0vesMe

Dat was toen de nieuwprijs ja.
Vraag van TS is: wat is het nu waard als ik het verkoop....
 
Ik heb het inderdaad gelezen ja, maar ook heb ik gehoord dat er binnenkort een nieuwe reeks videokaarten uitkomt die de huidige lijn sterk gaat overtreffen, dus vroeg me af of jullie als computer-kennende een idee hebben of dit gaat zorgen voor sterke prijs dalingen voor de gtx 980 etc.

Zou je hier nog €1000,- voor kunnen krijgen over een half jaar? Of kun je dan al een betere setup aanschaffen voor dezelfde prijs?
 
Hoi,

Denk dat je heel blij mag zijn als je die 1000 Euro die je noemt het ook gaat opleveren. en qua processsor die loopt ook al een generatie achter .

Misschien even leeftijd melden.
 
Product is bijna 3 jaar oud.

Zou €800,- een interessante prijs zijn om nu te verkopen?
 
Hoi,

Zet hem in de verkoop en kijk wat ze bieden je kan altijd nog bekijken of bod hoog genoeg is als je de pc zo graag kwijt wilt.
 
Dankje

En het heeft geen haast, maar dan heb ik in ieder geval wat richtlijnen.
 
Hoi,

Ja een richtlijn die je dagelijks bij kan stellen, het is maar net wat de gek er voor wil geven maar de genoemde prijzen zijn de komende tijd wel reëel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan