Nieuw console

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewKidsNitro

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
Berichten
143
Hallo ik zit er aan te denken om een xbox 1 te kopen en daar dan gta v op te kopen maar mijn vraag is: ik ben Gebanned op gta v online op PS3 en dat is een perma ban maar als ik dan op de xbox een gamertag heb kan ik dan gta v online doen dat ik dan weer level 0 ben en alles weer moet opbouwen vanaf het begin want dan ga ik wel weer gta spelen

MVG,

Brian
 
dat is mijn vraag niet omdat ik xbox 1 wil is omdat Forza horizon 2 xbox only is
 
koop toch ps4 geen 500gb maar 1tb

Wel bij topic blijven hè? Anders start je maar een topic om uit te vechten wat beter is.

Hallo ik zit er aan te denken om een xbox 1 te kopen en daar dan gta v op te kopen maar mijn vraag is: ik ben Gebanned op gta v online op PS3 en dat is een perma ban maar als ik dan op de xbox een gamertag heb kan ik dan gta v online doen dat ik dan weer level 0 ben en alles weer moet opbouwen vanaf het begin want dan ga ik wel weer gta spelen

Voor zover ik weet is er een verschil tussen de twee platformen, dus in principe zou je moeten kunnen inloggen, en spelen. Je begint dan wel gewoon vanaf 0. Als dat niet werkt zul je een nieuw account aan moeten maken, en dan begin je alsnog vanaf 0. Wat dat betreft maakt het dus niets uit. Je kunt in ieder geval vergeten dat je je voortgang terug krijgt, of je moet hacks gebruiken, en zo te lezen heb je daar al ervaring mee, dus dat komt vast wel goed. :p
 
Wel bij topic blijven hè? Anders start je maar een topic om uit te vechten wat beter is.



Voor zover ik weet is er een verschil tussen de twee platformen, dus in principe zou je moeten kunnen inloggen, en spelen. Je begint dan wel gewoon vanaf 0. Als dat niet werkt zul je een nieuw account aan moeten maken, en dan begin je alsnog vanaf 0. Wat dat betreft maakt het dus niets uit. Je kunt in ieder geval vergeten dat je je voortgang terug krijgt, of je moet hacks gebruiken, en zo te lezen heb je daar al ervaring mee, dus dat komt vast wel goed. :p

Bedankt voor je reactie inderdaad zijn ps en xbox totaal andere platformen maar nu ik weet dat ik dan weer gta 5 online kan spelen is al mooi (ben toch weer zo level 50) maar ik heb mijn lesje geleert over hacks niet doen dus
 
Stay safe ;)

Attendeer een moderator als het topic niet opgelost is.
Onze moderatoren kunnen heel goed zelfstandig werken.

suc6 puppie.
? :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@venga ik heb voor jou speciaal iets in een bericht van jou geplaatst.
 
Als ik mijn ps3 character transfer naar xbox one als ik weer online kan doen (ik moet alleen nog xbox live gold kopen) ben ik weer instand ban of kan ik weer verder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan