bezoek bijv.zalando,naderhand bij opstarten allemaal incoontjs van zalano

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Vandaag op de website gewest van Zalando voor het bekijken van badpakken.

Hoe komt het nu dat ,als ik mijn startpagina start nu.nl ,ineens boven in allemaal badpakken zie??

at is niet mijn bedoeling.

Hoe kan ik dit voorkomen?
 
Je hebt daar (vermoedelijk) expliciet toestemming gegeven om cookies te ontvangen. Gebruik een tooltje als Ccleaner om er weer vanaf te komen, maar de eerstvolgende keer dat je de site weer bezoekt en je wil verder de diepte in op die site, zal je weer geconfronteerd worden met de vraag of je cookies toestaat. Klik je op nee, dan kun (vermoedelijk) je de site verder niet bekijken of niet alle functionaliteiten van de site zijn tot je beschikking.
 
Laatst bewerkt:
Controleer dan in ieder geval of de regel met de gewenste beginpagina, in de instellingen, nog wel klopt.

Er is waarschijnlijk een browser helper object geïnstalleerd. Deze kan je vinden met het programma AutoRuns. Dit stelt een lijst op van alle programma's die op de computer worden opgestart. Kijk in de categorie Browser. Het hebben van zo een overzicht kan u helpen om ook andere malware te vinden, zoek hiervoor de namen met Google.

Afhankelijk van welke Internet Browser u gebruikt, kunt u daarna de add-on "Adblock Plus" installeren om advertentie servers te blokkeren. Dit werkt met filters die u in het programma kunt kiezen naar behoefte, bijvoorbeeld West-Europa en dergelijke. U ziet dan waarschijnlijk voortaan geen advertenties meer of u zou op sites die u wilt steunen dit moeten toestaan via het icoontje van het stopbord.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
ad-block geinstalleerd

Hoi,

Bedankt voor jullie hulp. Ga ad=block installeren en proberen verder beter op te letten.

bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan