Beveiligingscamera app voor smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Ik heb een smartphone gereserveerd voor een app voor een beveiligingscamera maar ik kan geen enkele app vinden die de mogelijkheid biedt om gemaakte bewaking video's op te slaan dan wel op de computer te downloaden zijn hier überhaupt wel of kan ik beter een bewakingscamera kopen?
 
Ik snap je vraag helaas niet helemaal, wil je een telefoon als beveiligings camera gebruiken ?
 
Ja, dat is de bedoeling. Er zijn verscheidene app's voor maar ik kan er niet één vinden waarbij het mogelijk is gemaakte bewakingsfilms op te slaan of op wat voor manier dan ook op de pc te krijgen.
 
Dat zal in en cloud moeten dan, ik ga vandaag eens zoeken voor je.
 
IP webcam voor Android. Maakt van je telefoon een IP camera. Heb je alleen nog software nodig als I-spy (bijv.) of een Synology NAS met opname functie.

Hou er wel rekening mee dat je telefoon hier niet voor gemaakt is en behoorlijk heet wordt. Accu is sowieso in no-time leeg. Beter koop je een goedkope camera voor dit doel.
 
Ik had al ontdekt dat het stroom vreet met een app die niet de mogelijkheid heeft Als video op te slaan. Zal me dan maar richten op een safetycam.
 
Voor een heleboel tientjes minder had je een echte beveiligingscamera kunnen hebben. Als je je telefoon wil beveiligen met een app tegen inbrekers kan ik je Cerberus aanraden. Die maakt een foto met de selfiecamera als iemand je pin of patroon meermaals verkeerd invoert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan