Wordpress Contact form 7 > Paypal add-on & autoreplay ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Berichten
113
Hallo,

Ik heb een WordPress website met contact form 7 plugin. Nu wil ik (als het kan) graag dat op het formulier een autoreply in zit, waarop mensen na het invullen een mailtje krijgen met bevestiging van inschrijving, + hierin het verzoek betaling van voorschot via Paypal. Hoe kan ik dit instellen? Iemand die mij kan helpen met aanwijzingen?

Alvast bedankt.
 
Je kunt in Contact Form 7 twee e-mailberichten configureren; het eerste bericht is het bericht dat jij via de website ontvangt, het tweede bericht kun je gebruiken als antwoord naar de verzender.
Hier vind je documentatie van de Contact Form 7 plug-in met onder andere instructies hoe e.e.a. in te stellen.
 
Het liefst heb ik als mensen het inschrijfformulier hebben ingevuld en verstuurd. Dat ze dan terug krijgen in een autoreply ''Bedankt voor u inschrijving'', wilt u het volgende bedrag (voorschot) via Paypal (met link of knop/button) betalen.

Hoe zorg ik dat het zo loopt? Kan op internet nog niet zoiets vinden met een duidelijke uitleg..
 
Zijn het te betalen bedrag en de Paypal-link altijd hetzelfde of telkens anders?
 
Ik heb het nu voor elkaar met contact form 7 de autoresponder. De email die de ontvanger krijgt kan ik net zo invullen als ik wil. Alleen hoe ga ik PayPal hierin verwerken? Het zou mooi zijn als er een link/button knop zou zijn waarop men kan klikken en meteen het vaste bedrag kan overmaken. Maar hoe integreer ik dit?
 
Ik wil je daar best bij helpen, maar ik heb intussen twee keer gevraagd of de PayPal-link telkens hetzelfde is of telkens anders, maar daar nog geen antwoord op gehad. Laatste keer dus: is de PayPal link telkens hetzelfde of telkens anders?
 
Dat weet ik toch niet? Anders stel ik geen vragen. Mijn topic betreft de vraag toch vrij duidelijk: hoe stel ik PayPal zo in (nu dus desnoods met een link in de autoreply die ik intussen werkend heb) dat mensen (zoals ik aangaf) altijd 1 zelfde betaling (voorschot) kunnen doen. En ja hoe of wat ik die link aanmaak en invoeg geen flauw idee anders was ik hier niet, als ik dat allemaal al wist..

Misschien moet ik nog concreter zijn: Autorepaly zelf gefikst. Nu nog Paypal link of button erin die de ingeschreven persoon aan kan klikken om het inschrijfgeld (die altijd het zelfde bedrag is) over te kunnen maken. Hoe maak ik die link aan of die button voor in de autoreply?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan