Kan niet alles openen op website van webcam ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Wanneer ik in mijn ip cam inlog kan ik kiezen uit twee velden :
1 View Video -Mode 1
2 View Video -Mode 2

In de eerste optie kan je de cam veel beter afstellen dan in de eerste maar wanneer ik de eerste optie neem en ik ga naar motion detection krijg ik de melding "deze plug in wordt niet ondersteunt"
Ook wanneer ik op live video klik komt er : "Download the ActiveX Click" Ik heb deze geinstalleerd maar ook dit werkt niet.
Ik heb al geprobeerd met Chrome, IE, Opera en Firefox.

Hoe zou ik dit kunnen openen ?

16m21b6.jpg

Niet dat ik een oplossing heb (zo snel) maar het lijkt me wel uiterst relevant dat je merk + type ip-camera vermeldt?

Tijs.

Kijk eens of het installeren van deze plugin ervoor zorgt dat in Internet Explorer het mogelijk is die dingen te doen die jij wilt?

Tijs.

Dan heb ik geen tips meer, hopelijk anderen wel.

Tijs.

Het is iets met die plugin denk ik.
Inmiddels Internet explorer, Chrome, Opera, Firefox en Safari geprobeerd maar helaas.

Probleem gedeeltelijk opgelost.
Ik had nog een pc staan met Windows XP en internet explorer 8 op en daar lukt het wel mee.

Vergelijk de Internet Explorer invoegtoepassingen/"extensies" van die XP computer eens met die van je 'normale' pc. Mogelijk zie je een verschil, wat dan (hopelijk) aangeeft wat er op de 'normale' pc mist/ontbreekt.
[Windows-toets]+R toetscombinatie -> inetcpl.cpl -> tabblad Programma's -> knop "Invoegtoepassingen beheren"
Kijk ook welke invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld op de 'normale' pc en mogelijk wel zijn ingeschakeld op de XP computer.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik zie daar geen verschillen in, ik denk dat het aan eventueel andere softwate ligt.(anti-virus, anti-malware)
Probleem is intussen opgelost door de Maxthon browser te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan