primefilm pf2700

Status
Niet open voor verdere reacties.

hapje007

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
54
Wie kan mijn helpen aan drive voor primefilm pf2700 maar dan voor Windows 7
Ik heb die scannen maar ik kan geen drive vinden er voor wel voor xp maar ik heb nu Windows 7 ik hoop dat iemand mijn er mee kan helpen er mee
mijn dank hapje007
 
Ik neem aan dat je (nu) nog een Windows XP apparaat hebt met een werkende driver. En dat het apparaat (indien aangesloten) ook in Apparaatbeheer te zien is.

Om ons op het forum te helpen is het handig om de zogenoemde "Hardware ID" te hebben, dus doe het volgende:
Op de Windows XP computer, start Apparaatbeheer [Windows-toets]+R toetscombinatie -> devmgmt.msc
Dubbelklik het apparaat dat die primefilm voorstelt, ga naar tabblad Details, kies Hardware ID uit het keuzemenu en type zonder typefouten de eerstgenoemde hardware ID over.

Alternatief kun je het ook zo doen dat je de primefilm aansluit aan de Windows 7 computer, je doet weer wat hier boven genoemd wordt en je rechtsklikt op de eerstgenoemde hardware ID en kiest Kopiëren.
Plak de hardware ID in je volgende posting.
Enige verschil met XP is dat je apparaat in Windows 7 in Apparaatbeheer met een geel uitroepteken zal staan, omdat er geen driver voor geïnstalleerd is.

Tijs.
 
Er is wel (enig) een verschil tussen 1800AFL en 2700...

Voor beiden zou de driver hier staan, met ondersteuning t/m Windows 7, maar eerlijk gezegd lijkt het me niet verder te gaan dan Vista, dus probeer het te rechtsklikken, Eigenschappen kiezen, tabblad Compatibiliteit en daar dan Vista aangeven en op OK klikken.
Daarna starten.

Alternatieven (waarschijnlijk niet of weinig beter dan de eerder gelinkte driver, dienen dus ook op dezelfde manier behandeld/gestart te worden) zijn te vinden op deze webpagina, en dan bedoel ik vooral
Software iScan 1800 Englisch for Windows (CyberView X SF 1.18c englisch.exe)
en
Software ProScan 3600 english for Windows (CyberView X MF 1.18a englisch.exe)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
wellicht zou deze ook kunnen werken.
 
Dat werkt inderdaad maar kost ook zo'n 80 à 90 dollar.
[Alle PIE/Primefilm scanners worden ondersteund.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil laten weten dat die doe en ik heb de drive bedank iederen hij werkt top bedankt weer allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan