CCleaner 32 bit voor xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

kitman

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
339
Ik heb een programma in xp, die niet meer on line is, en dat doet het niet goed meer.
Nu heb ik contact gehad met de dealer/maker van dit programma en die raad mij aan om via cccleaner het programma te verwijderen en dan terug installeren.
Gewoon verwijderen en terug installeren werkt niet.
Het probleem is dat ik de 32 bit versie moet hebben en die vind ik niet meer, wel een versie die 32 en 64 bit is, maar ik denk niet dat dit de goede is.
Als ik cccleaner installeer gaat die onmiddellijk aan de slag en kan ik verder niets anders aanklikken om eventueel een programma te verwijderen.
Als ik op de desktop snelkoppeling aanklik doet hij ook direct alles scannen zonder dat ik zelf kan kiezen wat het prog moet doen
Ik heb al geprobeerd om bij installatie alles uit te vinken behalve snelkoppeling, helpt niet.
Kan iemand die ervaring heeft met cleaner hier helpen om een oplossing te bieden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk programma?
Of is dat geheim?
En waarom ccleaner, prog deinstalleren kan gewoon via programma's en configuratiescherm.
 
oh sorry, music time deluxe.
Ik heb het al verwijderd via config scherm, maar omdat dit niet helpt na het herinstalleren kreeg ik de suggestie van cleaner te gebruiken.
Als ik het programma opstart werkt het perfect, tot ik wil saven dan sluit het af.
Ik gebruik het sinds 2007 en nooit problemen gehad.
 
ik heb revo geïnstalleerd inkrijg alle programma's te zien.
Bij music time staat een verbodsteken en dat kan ik niet de installeren. ( rode ring met schuine streep doorheen)
Wat nu?
 
Installeer het Music Time programma nogmaals en kijk daarna of je het dan met Revo wel kan verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Het programma stond er al op eh, kan het alleen niet verwijderen met revo.
Ik weet niet of dat duidelijk was.
 
Ja. Dat was duidelijk, maar kennelijk al in het ongerede geraakt. Vandaar het advies om het nogmaals correct te installeren.
 
Vaak met het opnieuw installeren krijg je een venster wat je wilt, herinstalleren of verwijderen.
Dus probeer het eens.
 
* Run Registry Editor

* Find and delete all registry entries of the program in HKEY_CURRENT_USER\Software, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE and HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\eg ui

* Find and delete all files of the program in system folders C:\Program Files\, C:\Document and Settings\All Users\Application Data\ and C:\Documents and Settings\%USER%\Application Data\.
Probeer het eens zo.

Overigens kun je idd met Ccleaner programma's verwijderen en die pakt ook de registerverwijzingen alleen als de uninstall.exe weg is doet die ook niets en de free Revo werkt alleen voor 32bits programma's maar je hebt er wel een zoeker mee.
http://www.techsupportalert.com/content/geekuninstaller.htm-0
Deze kan het ook doen.
 
heb het terug geïnstalleerd en verwijderd met revo.
alle resten verwijderd en terug geïnstalleerd.
Werkt nog niet.
Misschien toch beter de raad van de dealer volgen en cccleaner gebruiken.
Dus als iemand een 32 bit versie weet, graag.
 
Bij Piriform ophalen, die is prima voor 32bit.
Maar vind het onzin, doet minder dan die Revo.
En het heet Ccleaner, CrapCleaner dus.

Die verwijder tips die ik quote maar zeker niet gebruikt?
 
Sorry maar ik ben niet zo goed in computers, ben muzikant en partituren maken gaat prima.
Ik ken daar niets van en ben ook bang dat mijn partituren verloren kunnen gaan.
Dat is pas een ramp eh.
Ik heb dat wel bekeken maar is toch moeilijk vind ik.
 
Hoi,
kitman zei:
Ik heb een programma in xp, die niet meer on line is, en dat doet het niet goed meer.
passportmusic.
Will your products work with Windows XP?
Windows has discontinued their Windows XP operating systems. As a result, we will no longer include XP as one of of compatible operating systems. Due to the expected degradation of XP, Passport Music Software will no longer offer support for Windows XP as of May 1, 2014
Het is dus waarschijnlijk dat het over en uit is voor je programma tenzij je een ander besturingssysteem gaat gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Mijn CAD/cam progs en andere audio en midi progs van Steinberg doen het nog perfect.
Alleen bij die Music time heb ik problemen op deze computer.
Het staat ook nog op een oude laptop en daar loopt het prima.

Heb bij piriform c cleaner gehaald en geïnstalleerd.
Als ik dat op start zou ik gereedschap moeten kunnen kiezen, maar dat gaat niet.
Ik krijg het hoofdscherm en de optie cleaner is blauw, dan begint het programma te lopen, zwart scherm en terug opstarten.
Eigenlijk zou het na opstart het keuze scherm moeten blijven staan zodat je kan kiezen tussen de verschillende opties.
Om een of andere reden kan dat niet.
En dat is nu net mijn probleem.
Er is in xp iets dat niet goed samen gaat met dat programma.
Als ik nu een wist wat eh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken daar niets van en ben ook bang dat mijn partituren verloren kunnen gaan.
Dus je hebt geen externe HD waar je al die belangrijke zaken op gezet heb?
Dat is pas erg zeg. Zeker als je geen verstand van zaken hebt rondom je eigen pc.

Zorg daar eerst maar eens voor en daarna maak je de overstap naar Windows 7. Dat proggie werkt dan misschien wel zoals het hoort te werken.
 
Heb wel backup in cloud en regelmatig op HD.
Mijn dure aankoop cadcam programma werken dan niet meer, en ik denk dat mijn muziek programma ook niet meer werken.
Dit zijn allemaal officieel aangekochte programma's en alles samen enkele duizende euros.
Ik werk mml niet met illegale software.
Spijtig genoeg houd windows daar geen rekening mee.
Ik heb ook een mac, maar dan moet ik ook weer nieuwe programma's kopen.
Was het maar zo eenvoudig.
 
Maar dan probeer je toch Windows 7?

Ik denk dat hier de fabrikant van het programma de schuldige is en deze keer niet Windows.

Dus de fabrikant en waar je het gekocht hebt, aanspreken hoe of wat. Wie weet hebben die de oplossing.

Als het deze is: http://www.passportmusic.com/products/musictime-deluxe/
dan staat er dit:

Windows
Pentium class CPU or greater, 32MB of RAM, SVGA video, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 & Windows 10

En daar staat XP niet bij. Dus overstappen dus en dan wel naar Windows 7 want Vista wil je echt niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
http://ccleaner.en.downloadastro.com/old_versions/
Je kunt een oudere versie van Ccleaner downloaden, om dat progje te verwijderen zal best werken maar zal je probleem niet oplossen.

Indien je MusicTime DeLuxe versie 3.5 hebt dan werkt die niet op hogere windows versies dan XP.
De nieuwere wel.
https://passportmusic.zendesk.com/h...89238-How-do-I-upgrade-to-MusicTime-Deluxe-4-

Als ik het programma opstart werkt het perfect, tot ik wil saven dan sluit het af.
Dat is je probleem, heb je voldoende ruimte op de plaatst waar het neergezet wordt?
Wordt er geen log aangemaakt waar je kunt zien wat er is gebeurt?
Heb je al in de logboeken van windows zelf gekeken of je er wat over kunt vinden d.m.v. zoeken, eventvwr.msc ingeven, openen en kijken bij windows, systeem en toepassingen.
 
Ik heb die oudere versie van ccleaner gebruikt en toen kon ik wel kiezen.
Tot nu toe werkt het programma weer.
Allemaal bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan