pop ups in mijn scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

yuurr

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
67
Goeie dag,

Ik heb al een tijdje Pop-ups in mijn windows. Ongeacht wat ik geopend heb staan (film fullscreen) er komt even goed een reclame pop up aan de rechterkant van mijn scherm, of een soort horoscoop af en toe.

Naamloos.jpg

Ik heb virus scanner (AVAST) al laten lopen, maar ziet niks. Ik draai op windows 10.
Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg? Zie namelijk ook geen geinstalleerd programma wat dit veroorzaakt.

Hoor graag van iemand!
 
Probeer (in deze volgorde):
Junkware Removal Tool
AdwCleaner
[Na Scannen en daarna kiezen voor Verwijderen wordt de pc geherstart, dus sla op wat je moet opslaan en sluit alvast zoveel mogelijk af.]

Tijs.
 
Een uitgebreide lijst van alles wat er opstart krijg je met AutoRuns.

Kijk in het overzicht, nadat AutoRuns even gescand heeft, bij de categorie Browsers. Waarschijnlijk staat daar een onbekend helper object. Onbekende namen in de lijst kan u gemakkelijk onderzoeken op gevaar, nut en noodzaak met Google. Ik kan u aanraden de tijd te nemen om de hele lijst bij langs te gaan, om uit te sluiten dat er iets actief is wat andere malware binnenhaalt. Virussen zijn dit niet dus zelfs als u een goede virusscanner heeft is zelf zoeken naar wat er actief wordt wel eens nodig. In de Internet browser kunnen verschillende add-ons geïnstalleerd worden die meer veiligheid bieden zoals programma's tegen scripts op pagina's en advertentie blockers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan