Niet-Google extentie in chrome ios

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
In 8.1 kan ik in een lijst zoeken naar extenties, zodat ik die kan toevoegen; kan zo iets ook op mijn iPad??
 
Lijkt me van niet, zie ook deze link, omdat Apple het (blijkbaar) niet toestaat om extensies toe te voegen (ook niet aan hun eigen Safari browser).
Op zich snap ik dat ook wel, want de apps in de Store worden streng gecontroleerd voordat ze geplaatst mogen worden. Ze zouden dan ook de (Chrome) extensies moeten gaan testen, want extensies veranderen de functionaliteit/werking van Chrome...

Wél kan Chrome gebruik maken van extensies die in iOS zijn geïntegreerd/geïnstalleerd, dus die niet specifiek voor Chrome zijn gemaakt maar in iOS beschikbaar zijn.
Zie deze link (of deze) en extensies voor iOS zijn te te vinden (o.a.) op deze link
Dit is wel vanaf iOS 8.x, dus niet beschikbaar in oudere versies van iOS.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Tijs,
Ik mail(de) met een medewerkster van cloudHQ en ze antwoordde:

''You can use any operating system you want. We are browser-based app and everything is done on the cloud.

For as long as you have Chrome browser and extension is installed, it should work.

I hope this makes sense. If not, please let me know and I will be happy to explain further".

Begrijp jij dit?; ik heb op de iPad natuurlijk de Chrome browser geïnstalleerd maar wat is 'Chrome browser and extension' precies??
vr gr Chris
 
Laatst bewerkt:
Ik zou verdere navraag doen, en duidelijk vermelden dat je een tablet van Apple gebruikt, want als zij een extensie voor iOS (dus niet voor Chrome zélf) hebben die toegang verschaft, dan zou je die mogelijk werkend kunnen maken.
En dan moet je tablet ook nog iOS 8.x hebben...

Tijs.
 
En dan moet je tablet ook nog iOS 8.x hebben...
Maar Je bedoelt: dit is een verhaal bij een oude versie van iOS??
Heb inmiddels uitgevonden, dat ik mails in iOS 9 kan printen en dan opslaan in Drive als pdf; zie bijlage bovenin.
 

Bijlagen

  • Bestand_000.jpg
    Bestand_000.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 27
Uiteraard is iOS 9, 10, etc. ook goed, als het maar hoger is dan 7. :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan