outdoor ip camera FOSCAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Camera FOSCAM blijkt niet te werken op mijn desk pc.Ik heb een 64 bits,nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat deze camera
geen ondersteuning biedt aan 64 bits browser.Wat nu,weeral een miskoop??.:(:(:confused:
 
Dat lijkt me van niet: Je hebt zowiezo een 32-bit browser beschikbaar (Internet Explorer 11, in de map C:\Program Files (x86)\Internet Explorer , genaamd iexplore.exe).
Waar het om zal gaan is dat er invoegtoepassingen nodig zijn voor die niet in 64-bit webbrowsers werken.

Overigens is het prima mogelijk om andere webbrowsers te installeren in hun 32-bit versie, zoals Firefox (link, kolom Windows (dus niet kolom Windows 64-bit)) en Google Chrome (link, dan kiezen voor "Chrome downloaden voor een ander platform" en dan kiezen voor "Windows 10/8.1/8/7 32-bit")

Overigens is het nogal vreemd dat je de vraag hier stelt ipv. aan de leverancier (of helpdesk van Foscam zelf).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Oké,als ik het goed begrijp heb je liever dat ik de vraag elders stel,goed het zij zo!dit kan dan gesloten worden.
 
Niets houd je tegen om de tips in mijn vorige posting (alsnog) te gebruiken. :D

Tijs.
 
Die Chinese camara's hebben bijna allemaal een ActiveX plugin nodig om binnen de browser te kunnen werken.

Maar volgens mij kan het bij de Foscams ook met de i-Spy software( bijv.) en gebruikmakend van het ONVIF protocol. Heb er even geen beschikbaar om het te testen.

Heb je toevallig een Synology NAS dan kun je ook de ingebouwde software van Synology hiervoor gebruiken.
 
Mogelijk kun je meteen de streaming URL achterhalen via het klikken op de juiste versie Foscam in deze lijst
Indien niet, en de handleiding zegt er ook niets over, dan kun je evt. via de software en instructies in deze discussiedraad, posting #7, proberen te achterhalen welke streaming URL's je voor die camera moet gebruiken.

Bij streaming URL's heb je geen ActiveX plugin nodig, dus werkt (mogelijk) met alle browsers en in ieder geval in VLC Player.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan