tekst uit txt file automatisch tussen regel URL plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarschijnlijk wel, maar gezien we uit de beschrijving van de vraag geen enkel idee hebben over hoe dynamisch zowel de basis-url als de in te voegen tekst is kun je hier niets concreets over zeggen.

Ook de omgeving waarin het gebruikt moet gaan worden is volstrekt onduidelijk. Waar moet de uitkomst van de samenvoeging komen te staan? waar komt het origineel vandaan? waar komt de tekstfile vandaan?

Zonder een concreet voorbeeld met de omstandigheden kunnen we niet meer doen.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me er om of er een script is voor een bat file dat ik dit op deze manier kan doen.
"of deze hier dan geplaatst kan worden!".
 
Voor een vraag is een antwoord nodig!:)

Ik moet me bij Wampier aansluiten want op zijn vraag is geen antwoord gekomen.
Het is ook voor mij volstrekt onduidelijk waar wat vandaan moet komen en waar dat naar toe moet.
Ik bedoel bijvoorbeeld, je kan geen tekst bestand in een URL plaatsen.
 
Het hoeft nergens naar toe.
Als de URL maar geladen wordt, waar tussen (ergens in het midden) de tekst uit een txt file komt te staan.
het hoeft alleen maar de URL te laden, dit hoeft niet zichtbaar te zijn. als de tekst uit het txt bestand maar door komt met laden.
Zoals voorbeeld: http://192.168.1.2/file="tekst uit tekst bestand"/tekstfile2982

en dit op een aantal opgegeven seconden herhaald...
 
Het hoeft nergens naar toe.

Die URL zal ergens ingevuld moeten worden en die tekst die daarvoor moet worden gebruikt zal ergens vandaan moeten komen.
 
Ja en ?
als ik de locatie heb. of het bestand Bat file of html deze in de zelfde map plaats hoeft er in het script alleen maar het bestandsnaam te staan

Datatekst.txt & bat of html file. in 1 de zelfde map
is de tekst in het script "Datatekst.txt" meer dan genoeg.

Maar wat daar voor en achter nog moet staan voor de URL te laten openen plus de tekst uit de txt bestand

Klatblok en een bat of html bestand maken ofzo, zat ik te denken.

Daar die URL mee laten laden.

Er hoeft niks op beeld te verschijnen. als die URL maar data opvraagt. en dus die tekst in de url mee stuurt naar de server!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan