primaire email veranderen facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
418
beste,
Ik heb klein probleempje, wil in facebook mijn primaire e - mailadress veranderen. Maar krijg de melding dat die is uitgeschakeld op facebook. Hoe krijg ik dat in orde?
MVG Aquino
 
Hallo Thomas.

Volgens mij zo. Je gaat naar accountinstellingen en dan naar email adressen veranderen. Daar klik je op email adres toevoegen en voeg je het email adres toe. Eerst laat je je oude primaire adres gewoon staan. je vult je wachtwoord in en klinkt op wijzigen. dan wordt er een mail naar dat nieuwe email adres gestuurd en moet je de mail bevestigen. Daarna staat je nieuwe email adres tussen de primaire en kan je de oude wissen. Ik hoop dat dit werkt voor je.


veel succes.
 
bedankt manamana voor het antwoord maar dit heb ik al verschillende keren geprobeerd en als ik wil toevoegen dan komt de melding dat email adress is uitgeschakeld en krijg op dat adress ook geen melding binnen van facebook.
 
Manamana,
bedankt voor je antwoorden tot hiertoe ben er vandaag mee bezig heb deze melding Het account dat het e-mailadres bevat dat je hebt ingevoerd, is uitgeschakeld.
Kan dat zijn dat deze melding getoond wordt omdat dit mailadres in een ander account in het verleden is gebruikt en momenteel nog beetje inactief is voor een tijdje?
Heb ff getest en ander mailadres aangemaakt. Deze blijkt zonder problemen erin gezet te kunnen worden denk dat ik nu deeltje van de oplossing heb gevonden moet nu zien hoe ik dat mail adres uit het andere account dat ik vroeger gebruikte eruit krijg
 
Laatst bewerkt:
heb ondertusse nog is eens goed gezocht. Krijg op gsm/mobieltje andere melding ook weet ik nu dat er geen primair emailadres in mijn gegevens staan.
de melding die ik krijg is het volgende:
het e mail adres staat al ingesteld als je email adres waarop we je kunnen bereiken.
Heb trouwens gezien dat er meer problemen zijn met de synchronistie hoe kan ik verder?
Groeten Aquino
 
Laatst bewerkt:
Beankt manamana,
Maar dat heeft me niet echt verder geholpen weet nu wel dat een ander mailadres wel werkt dus moet om die een of andere reden kunnen aangeven dat mijn basis inlog gegeven geen telefoonnummer is maar mailadres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan