bij aanraken kabel oplader valt laptop uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordietje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
70
Geachte forumleden,
Als ik mijn laptop aansluit op de netstroom, en je raakt het kabeltje aan valt mijn laptop uit.
Mijn laptop is van het merk medion, en de oplader van het merk dell.
Omdat mijn oplader vanochtend stuk was, gebruik ik nu gewoon een dell oplader. De voltages etc zijn gelijk.

Waar ligt dit aan?
 
Je bedoelt dat dingetje wat er aan zit? Die is inderdaad niet het zelfde. maar het past wel.

Ik zoek eigenlijk ook een goede accu voor mijn laptop... alleen we hebben niet zo'n groot budget...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan daar een vervangende accu kopen die een stuk goedkoper is als een originele.
 
Ja, alleen ik heb er niet zo'n verstand van. Zou jij mee willen zoeken? Het typenummer is: Medion Akoya e7225T
Een nieuwe oplader koop ik al voor 23 euro.
 
Hallo

Battery en lader voor dit model hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...25T&rt=nc&LH_PrefLoc=3&_trksid=p2045573.m1684

Lader 90W kost wel meer dan de 23 € die jij vermeld ... mocht uw prijs kloppen , dan zal dit zo goed als zeker slechts een 60W model zijn.

Neem eerst kontakt op met de verkoper om zeker te weten qua comp.

Mits de battery blijkbaar niet meer hielp om stroompieken op te vangen , ook de netentree van de laptop controleren.

Deze kan defekt zijn door oververhitting , of gedeeltelijk losgekomen zijn van het motherbord.

Dit :

http://www.benl.ebay.be/itm/Medion-...412094?hash=item4ac186ba3e:g:yEkAAOSwg3FUb6z9

Is wat ik bedoel ... enkel als voorbeeld , en is --> niet <-- het korrekte model/type voor deze laptop.

Hou de t° g.p.u/chipset , c.p.u. van deze laptop in de gaten (speccy o.i.d.) .. indien te warm zuiver/stofvrij (laten) maken.

Hoe je dit snel/eenvoudig kunt doen , heb ik al tot vervelends toe op deze site gemeld.

Heb al ettelijke van dergelijke toestellen onder handen gehad ... verstopte heatpiperadiator , met als gevolg , een van het motherboard losgekomen g.p.u.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo Peter,

Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb al gekeken op diverse websites.
Het is zeker niet het foute model. Want ik heb op de onderkant van de laptop gekeken, en daar staat het type vermeld.
Bij medion kost hij inderdaad 39 euro.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Hallo

Ik heb geen flauw idee over wat je het precies hebt .... ik vermoed de netadaptor ...

Mocht het hierover gaan ... dan gok ik dat jij voor dit bedrag "slechts" een 60W exemplaar zult krijgen i.p.v. een 90W voor slechts enkele € meer op e-bay ....

Een link geven kan uiteraard verhelderend werken.

De uiteindelijke beslissing ligt bij jou ....

Lees mijn antwoord nog eens traag , en volledig door ... bevat een hoop nuttige info , voor nu , alsook naar de toekomst toe ...

Mocht je concrete vragen hebben , en ik ik weet het antwoord ...

Peter
 
Omdat dit een hardware vraag is, verplaatst van Win 10 Naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan