PlayStation 4 Nat Type 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

OnlineGamer12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2016
Berichten
4
Ik ben klant bij Ziggo en ik loop de laatste tijd tegen enkele problemen aan. Mijn abonnement bevat 150 mbps down en 15 mbps up. Als ik mijn ps4 aansluit op ons netwerk dan krijg ik maar 8 mbps down en 1.5 mbps up met nat type 3. Ik heb al van alles geprobeerd een vaste IP adres aan de ps4 te geven. En ook heb ik port forward gebrobeerd. Als ik een spel download duurdt het soms wel 61 uur terwijl op de pc die ook bekabeld is hetzelfde spel maar 1 uur duurt. Verder heb ik ook als open dns gebrobeers en google dns. Firewall op low gezet en het anderen uitgevinkd. Maar niets helpt. Ik weet anders niet wat ik verder kan doen.
 
heb je de PS4 bekabeld aangesloten?
waarmee heb je de netwerksnelheid getest?
welke modem en welke router gebruik je?
 
Ja hij is nu bekabeld aangesloten. Ik heb de snelheid getetst op voa de playstation en op de pc via ookla speedtest. Mijn modem is ook de router en het is de cisco EPC3925.
 
Eerst maar eens een andere netwerkkabel gebruiken, niet eentje die je zelf gemaakt hebt maar een kant-en-klare.
Helpt dat niet, dan (als er apparaten tussen de PS4 en de hoofdrouter staan, zoals een eigen router, switch etc.) die eens bypassen en rechtstreeks de PS4 aansluiten op de hoofdrouter. Als het dan beter gaat dan ligt het probleem dus (blijkbaar) in (de communicatie met) die tussenliggende apparatuur.

Tijs.
 
Ik heb een netwerkkabel die al kant en klaar is. Er staat geen apparatuur verder aangesloten. Behalve een computer ook bekabeld. Heb de anderen ethernet poorten ook al gebrobeerd.
 
als je de pc op dezelfde plaats met dezelfde kabel als de playstation aansluit, haal je dan wel de goede downloadsnelheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan