Numbers: Voorwaardelijke Opmaak Regels toepassen op meerdere cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

afcamaurice

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
36
Ik zoek me eigen een ongeluk, maar kan het toch echt nergens vinden.
Heb een bestand voor de Lotto10 gemaakt, waarin ik elke week de Lotto-nummers in wil vullen, om dan vervolgens achter de namen de gevallen nummers groen wil markeren. De enige mogelijkheid die ik heb gevonden is om Regels toe te voegen. Echter ben ik óf heel erg blind óf moet ik voor elke cel waar ik laat kijken een regel toevoegen. Dit komt dan neer op 6 regels per week, en dat valt dan nog wel mee, maar het lijkt mij veel makkelijker te moeten kunnen?
 
Zoiets?
In blad invoer vul je de namen in van de deelnemers en de door hun gekozen nummers
In blad lottogetallen vul je in cel A4 de aanvangdatum van een nieuwe ronde in en wekelijks de gevallen nummers.
In blad opvolgorde hoef je niets te doen
In blad opvolgorde heb je een knop, daarmee wordt een formulier geopend
Als je in het formulier op OK drukt wordt een html pagina gemaakt met de uitslag, via FTP kan je indien gewenst de html pagina ook rechtstreeks op de website van uw clubje plaatsen
 

Bijlagen

  • Lotto (Dotchie).xlsb
    603,3 KB · Weergaven: 56
Ik heb alleen OpenOffice om te kijken, maar op dit moment duurt dat laden nog lang. Dus ik kom hier nog even op terug zodra ik het geopend heb. Maar zie aan XLSB dat dit om een Excel-bestand gaat. Want mijn probleem gaat eigenlijk om een bestand van Numbers. Ik kan de Opmaak ook niet via OpenOffice veranderen en dan vervolgens in Numbers openen, want dan worden deze verwijderd. Ik heb een vooropzet staan en ff geupload http://ge.tt/3n3oEnb2 (alleen hier moet ik de Voorwaardelijke Opmaak per regel en per cel selecteren, naar mijn idee moet dit echt op een makkelijkere/snellere manier kunnen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan