Iemand ziet wat ik doe (privacy)

Status
Niet open voor verdere reacties.

be235

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2016
Berichten
1
Hallo,

''vraag''

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Je zou een VPN verbinding kunnen gebruiken naar een externe locatie. Maar ik denk dat het een beter idee is om de "netwerkbeheerder" er op aan te spreken, vooral omdat je aangeeft dat het thuis is; je mag toch van je gezinsleden verwachten dat ze niet bijhouden wat jij allemaal doet.
 
vooral omdat je aangeeft dat het thuis is; je mag toch van je gezinsleden verwachten dat ze niet bijhouden wat jij allemaal doet.
Nou, als je ouders bent van een kind wat alles aanklikt en bekijkt wat te vinden is op internet, dan vind ik het wel een goed idee.

Mijn vraag is dus aan de TS of je nog minderjarig bent. Dat zou een hoop verklaren wellicht.
 
Met 18 jaar ben je volwassen. We hebben hier op het forum ook hele jonkies, dus als ik dan ouder zou zijn, dan zou ik wel willen weten wat ze doen op het internet. Vooral omdat je hele enge mensen hebt ;)
En ik suggereer helemaal niets over jou, dat lees je verkeerd.

In jouw geval weet ik dus niet of het waar is wat je stelt, of dat je denkt dat het zo is. Heb je werkelijk bewijs?
Heb je alleen AVG of ook andere zaken die dingen tegen kunnen houden? Staat je firewall aan?

Ik weet niet, maar ik zou dan je pc (als je denkt dat er zaken op staan die jij er niet op gezet heb ;) ) lekker even opnieuw installeren. Als men dingen op je pc wilt zetten, dan is dat in een package die jij dan hebt aangeklikt en dan installeert een worm of iets anders. Dus ja....vertel het mij maar.
 
Beste ,

Te controleren of dat het geen google ana... amzona... of andere website zever is gewoon ipranges waarnaar verstuurd wordt bekijken.

nu google heeft er nogal een tandje van weg (zelfs screenshots ectra) .Nu ik begin het stilaan genoeg te vinden en ben aan het zoeken een firewall te schrijven maar het ontbreekt me aan de kennis de driver aan te spreken, de band controleren en of mannipuleren is uitvoerig getest. tja de verbinding doorknippen dat niemand er meer langs kan das mijn grootste probleem.
 
De post van kenikavanbis lijkt wel vertaald door Google ;)

En ik snap totaal niet wat hij/zij bedoeld met de post.
 
ik ben M

Wat ik zeg is :
Ik heb ook dergelijke problemen.
Ik denk dat het google is die de muis en keyboard doorgeeft op webpaginas en dit is wat je ziet.
dus u kan checken door volgende.
dus u kan naar de ipranges kijken.
dus u kan die ipranges blockeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan