Beeld en geluid haperen bij afspelen video

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo allemaal,

Sinds enkele weken heeft mijn pc last van haperingen in het beeld en geluid op het moment dat ik een video afspeel. Dit geldt zowel voor video's op mijn pc als op youtube. Het geluid kraakt en hapert, en het beeld hapert op dat moment. Tevens is de hele pc op dat moment erg traag.


Windows tien heb ik +- 2 maand geleden opnieuw geïnstalleerd en heb verder weinig programma's en/of bestanden op mijn pc. Ik heb overal de nieuwste drivers van, en kan met behulp van bitdefender, mbam en AVG PC tuneup niks schoonmaken of opruimen.

Iemand die wellicht de oplossing van dit probleem weet?

Alvast bedankt.

PC.png
 
Misschien is je probleem het hebben van de allernieuwste drivers...........
Wij kunnen hiervandaan niet zien wat voor machine jij hebt, maar als het een 'merk' machine is, dan is het niet ondenkbaar dat je de video en geluidsdrivers het beste van de site van de fabrikant van de computer afhaalt en niet van de respectievelijke websites van de fabrikant van de geluids -en videokaart (Ook al zouden deze 1 of meerdere versies 'achterlopen').

Als jij een merkmachine hebt en je hebt handwarematig de nieuwste drivers van een andere website gehaald dan van de computerfabrikant, dan zou je dus eens kunnen proberen om de drivers te 'downgraden'.
 
Laatst bewerkt:
Kijk ook eens of registeropschoning helpt: http://www.nucia.eu/forum/threads/73831-Videoweergave-krakend-geluid-en-haperend-beeld

Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner


Start CCleaner op.
  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan