plotselinge foutmelding Hotmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijsgierigaagje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Berichten
24
Beste deskundige mensen,

Heeft een van u enig idee waar deze blokkade plotseling vandaan komt en hoe ik die weer zou kunnen opheffen?
Ik dank u voor uw eventuele hulp in mijn onwetendheid en computer-onkunde.

Wijsgierigaagje

Zie hieronder de foutmelding:

Voor het account Hotmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 3204
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x8DE20003
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens om via internet bij uw account te komen (hotmail.com of outlook.com)
 
Kijk eerst hier voor een mogelijke oplossing.

Als dat niet helpt: Het kan zijn dat je hotmail, live.nl, live.com etc. account geupgraded is. In dat geval eens hier kijken, wat er op neer komt dat je met Windows Live Mail het mail-account (nu) niet meer kunt bereiken.
Er schijnt een trucje te zijn om het alsnog te kunnen vanuit WLM, zie hier, vanaf "Sticking with Windows Live Mail", zodat je een mailaccount toevoegt met speciale/'gevanceerde' instellingen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag. :thumb:
 
hart. bedankt !

Hartelijk bedankt voor uw reacties. Ik ben tussentijds behoorlijk ziek geworden waardoor mijn laptop gesloten en onaangeroerd bleef.
Toen ik hem weer opende en naar mijn mails keek, was tot mijn grote verbazing mijn blokkadeprobleem uit zichzelf (?) opgelost.
Ik moet mij nu wel voortaan iedere keer inloggen wanneer ik mijn Windows Live Mail open. Dan klik ik dat venster gewoon weg en is er niets meer aan de hand. Heel vervelend dat venster iedere keer zonder dat het blijkbaar enige nut heeft.
Maar er zijn ergere dingen te verwerken in het leven, dus nogmaals bedankt voor uw bereidheid mij te willen helpen.

Met vriendelijke groet,
N:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan